Minus Mini

Hej i stugorna...
För inte så länge sedan åkte lilla Mini hem. Vi har haft en trevlig dag med besök hos mormor på jobbet (dagis), lekte i sandlådan och hade skojigt.  Dottern är ju till stor hjälp, hon klär på, matar och fixar....Vi gick ut en timme innan syster skulle komma och hämta henne och hon körde omkring på sin lilla "läragåbil". När mamma kom, som ju såklart längtat var det ingen superhit. Visst är det typiskt, hon tittade knappt på mamma och ville absolut inte hoppa av "bilen".

Efter vi hade ätit kvällsmat satte dottern på MTV en stund, Mini älskar musik och dansar gärna. Maken stod bakom Mini och gjorde några dansmoves när jag tyckte att han tog i väl bra. Han hoppade och studsade som bara den, tills jag såg att han råkat trampa på en liten kloss Mini lekt med, den gjorde ett ganska stort sår mitt i makens hålfot. Det blödde och maken sitter nu med foten i högläge. Tur att vi har en automatare annars hade han nog inte kunnat köra till jobbet imorgon, stackarn. (jag hade ärligt lite svårt att hålla mig för skratt, det såg så kul ut, och jag trodde faktiskt att han dansade loss, sorry maken).

Den här kudden beställde jag från ellos för ett par veckor sen, fotpallen på mellankillens rum hittade jag på fynd på Ikea, 29 kr..

En ny dag med Mini väntar imorgon, ha de bäst, Många kramar Maria

image101

 


Kommentarer
Postat av: tina

Ni verkar ha haft en härlig dag, mysigt med en liten Mini hemma :). Stackars maken,typiskt att han gjorde sej illa i foten,när han hade chans att visa hela sitt dansregister ;)De där kuddarna i mellankillens rum är så fina, skulle klicka hem dom från Ellos för ett tag sen, men det blev inget av med det! Ha det gott!! Kramkram tina/

Postat av: Maria

Fina kuddar.....Ibland har dom snygga grejjer på Ellos!!!

Kram!

2007-04-11 @ 21:27:20
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Love

Åhh vilken härlig dag!
Kuddarna var riktigt snygga! :)

2007-04-12 @ 09:34:57
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Boutmedium

Nice site, Keep it up

2008-01-07 @ 16:43:54
URL: http://boutmedium.blogspot.com
Postat av: Zillablog

Great site, keep up the good work

2010-11-18 @ 12:21:53
URL: http://zillablog.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback