Puh, varmt!!!

Godkväll mina vänner!!!

Idag har det varit varmt........riktigt klibbigt. Eftersom det inte har varit soligt så åker man ju inte till havet, så man får gå hemma o svettas. Bjöd hem mamma o syster med barn på eftermiddagsfika. Gjorde en björnbärspaj o en äppelpaj. Det uppskattades, blev inte mycket över. När vi satt på altanen kom ett skyfall som fick sätta det nya altantaket på prov....skulle det läcka någonstans??? Det verkade hålla bra.....

Har suttit ute o ätit middag nu ikväll o det är det sköntste stället just nu, lite svalare, men sen kom myggen. Vi lyssnade på musik o jag o dottern tog några danssteg, maken satte på Guns N´ Roses, då går det ju inte att stå stilla.

Ha en underbar helg, kramar

image331

Här har jag samlat lite semesterminnen från Egyptenresan år 2000, stenar, snäckor tror det ska ligga en liten hajtand där med.



Kommentarer
Postat av: David Desrosiers

*sätter igång fläkten*

Postat av: Petra

Här har det varit jämngrått idag, men väldigt behagligt för mig och min hals.
Jag vill
oxå kunna äta paj, verkar som alla har gjort pajer idag.Hm, det är bara för att frestas, hihi.
ha en skön fredagskväll.

2007-08-10 @ 19:38:37
URL: http://godisfrun.blogg.se
Postat av: Vildängel

vilket fint sätt att spara sina semesterminnen på :)

2007-08-11 @ 06:51:51
URL: http://vildangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback