Fredag igen...

Hej på er.....

Ja så var det Fredag igen...är det någon mer än jag som tycker att dagarna flyger fram??? Jag skulle önska att hela December gick hälften så fort så man fick njuta av allt julpynt o mys lite längre. Det är ju så att när julafton är över så går luften ur en......det man har längtat efter är plötsligt över, händer att jag får en tomhetskänsla där på sena kvällen.....Sen går det över snabbt och så njuter vi av mellandagarna med många filmer, både bra o mindre bra, förhoppningsvis en massa god mat o lite umgänge.

Jag är som sagt klar med julklapparna, men syster o hennes make ska till stan idag o undrade om jag ville följa med.....ja varför inte. Jag o dottern åker med o går o strosar lite i affärerna, vem vet, det kanske blir någon liten klapp till, till maken.....han har haft ett sånt jobbigt år så det är han värd.


Måste bara flika in.....hur vanligt är det när man står o gör julgodis att en mygga kommer o landar i den smälta chokladen....och såklart fastnar...??? Kan det var sonens mygglarver som kläcks o inte vill bli fiskmat.....jag bara undrar, vi har haft ovanligt många myggor inne i år......

Alla bilder jag visat i December har handlat om julen, så detta är ju inget undantag, här visar jag lite från lilla toan, där lite jul smygit sig in....

image632

image633

image634

image635





Ja, som ni vet var fiskbenmönstrad väv superinne på 90-talet.....suck, men jag har hört från en säker källa att det är på väg tillbaka, vilken tur va??? Så nu behöver vi inte tapetsera om.......ju.

Önskar alla en trevlig helg, jag väntar med julönskningen för jag kommer nog att göra ett inlägg till innan jul,
Kramar / Maria

Kommentarer
Postat av: Malinbayard

Så pyssligt och ombonat!
Det är då rakt inget fel på dina väggar!!!
Här är det så lugnt i affärerna så att jag storknar!
Jag har också handlat klart, köpte bara en liten present till en tjej som jag har fått hjälp av. Julpasta, något lyxigt knäckebröd och en lika lyxig choklad. *fnissar och slickar mig om munnen* Sådana klappar tycker åtminstone jag är roligt att få så jag hoppas att hon också uppskattar dem.

Postat av: Fröken Fräken

Här blir det en sista sväng i affärerna för några klappar, sedan ska jag hem och "boa". Dagarna har äntligen flygit fram så att det blivit dags för julledigt, nu får de gärna gå lååångsamt så man hinner njuta av allt!

2007-12-21 @ 14:49:47
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: anne

Håller med, decmeber månad har liksom flygit förbi! Jag fattar inte hur det gick så fort.

2007-12-21 @ 15:50:14
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Anonym

Gud va mysig "handdukskorgen" var!! Jättefin.

Härligt med myggan också, Not!

Ha en fin jul!
Kram Louise

2007-12-21 @ 16:06:39
Postat av: Anonym

Gud va mysig "handdukskorgen" var!! Jättefin.

Härligt med myggan också, Not!

Ha en fin jul!
Kram Louise

2007-12-21 @ 16:06:51
Postat av: Louise S.A

Gud va mysig "handdukskorgen" var!! Jättefin.

Härligt med myggan också, Not!

Ha en fin jul!
Kram Louise

2007-12-21 @ 16:09:13
URL: http://louisesa.blogg.se
Postat av: anki

Önskar er en riktigt god jul!! (Mysiga bilder)
// Anki

2007-12-21 @ 16:25:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11689/
Postat av: Camilla

Kikar in som hastigast och önskar en trevlig fredagskväll och helg.
Kram!

2007-12-21 @ 18:52:08
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Ulla

Jag håller med du. Tiden går alldeles för fort. Fast jag är kluven till det, för min bästa tid är våren precis innan trädens blad slår ut och ju fortare tiden går desto fortare blir det vår. Ha en skön fredagkväll!

2007-12-21 @ 19:02:23
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Louise S.A.

Svar: Ja visst, tror man på nått så gör man det bara helt enkelt och egentligen så är det en fantastisk saga som finns i nästan vartenda land. Den tjocka farbrorn som kommer varje år, samma dag.
Ha de så bra! Och God Jul!

Kram Louise

2007-12-21 @ 19:02:32
URL: http://louisesa.blogg.se
Postat av: Pialotta

Visst går det fort.. vips så är denna julen 2007 tillända.. men vi ska inte gå julen i förväg:-) Visst är det myspys i mellandagarna.. vi ska bara ta det lugnt denna julen.. vara hemma hos in mamma och mysa på julaftonen:-)
Nu som du ser är jag tillbaka igen efter en massa strul.. mycket återstår dock..
Ha de fint o tjingeling till vi hörs igen.. Alla mina foton gick förlorade.. tur man har en fungerande kamera ..

2007-12-22 @ 00:15:22
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Liza

Jo, december kunde få vara lite längre - innan jul så att man hinner njuta av julmyset lite längre.
Kikar in igen senare..!
KRAM!

2007-12-22 @ 01:04:37
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: tina

Hej vännen!!! Hur har ni det i julstöket??? Hoppas allt är bra...här ska bakas en liten kaka till,sen ska jag och J till P´s syster på kalas. Resten av familjen är lite risiga så vi åker själva!!
Tack snälla gulliga ni för kortet=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)= vi blev så glada...alla hälsar ! Vi hörs väl innan jul...på nåt sätt=)
Ha det gott nu och stöka lagom....

Världens största kram!!!!!

2007-12-22 @ 13:19:54
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! Mysiga bilder. Fint du har gjort med handdukarna, fiffigt. :) Får jag fråga vart du har köpt de gröna värmeljushållarna? De är så fina. Är ute efter sådana. Liknar IKEAS, sådana som vi har i cerise fast det är det väl inte? Har inte sett dom i grönt.

Ha det superdupermysigt!! =) Kram

Postat av: Hilajn

Vad fint! Önskar dig en underbar lördag. Kram

2007-12-22 @ 14:06:47
URL: http://hilajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback