Lite om lite!!

Hej!!

Idag har maken o pappa satt in den nya ytterdörren. Det blev så fint....lycklig är jag över att få in lite dagsljus i hallen då dörren har ett litet runt fönster. Bilder kommer när det är klart, ska till lite dörrfoder o målning, men sen.....

Vi har även varit en sväng till stan o gått på Östersjöfestivalen, det är en jättestor tillställning. Maken skulle dit i jobbet (där ser ni, jobbet igen fast det är semester....). Dottern o en kompis följde med o jag mötte upp brosan o sen gick vi en sväng o lyssnade på bra musik lite överallt. Det är alltid jättemycket folk o svårt att ta sig fram. Kanske jag o syster o en kompis ska dit igen på Lördag o ta en helkväll.

På hemvägen hämtade vi en pizza, hungern slog till med stor kraft.  Äntligen hade mitt paket från ellos kommit till ica maxi så nu ska jag sy nya gardiner till köket....Ja så såg min dag ut......

image275

image276

image277

image279

Lite fler  bilder från Glimmingevistelsen, här lyssnar Mini på mellankillens mp3, det är Linking park som spelas...
Ha de gott mina vänner, imorgon är det Fredag igen.....
kramar

Kommentarer
Postat av: tina

Hej och hallå!! Vad spännande att ha fått nya fina dörren på plats,väntar med spänning på bilder :) Östersjöfestivalen, det är i Karlshamn va? Låter mysigt...Jag skulle också vilja byta ut mina gardiner i köket..gardiner och gardiner...det hänger träpersienner där nu som samlar upp allt damm och fett som finns i köket...uuuurk! Du visar väl bilder på "nyafinagardinernava"!!!! Vilka fina bilder du tagit..härlig bild på den lilla som diggar musik. Imorron sticker vi över dagen till Torekov..jobbig bilresa,ca 22 mil enkel resa...men men det går. Nu ska jag ut och kolla till maken som just kom hem med en stor kärra med virke till altanen..vi har varit lite slöa med byggandet..men snart ska väl golvet vara klart,hoppas hoppas! Ha
en härlig fredag och helg..vi hörs snart!
KRAM!!!

Postat av: Karin

Vad kul att snart få se er dörr!

2007-07-20 @ 14:44:37
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Anonym

Härliga bilder och som sagt Mini har bra musiksmak :)Ska bli kul att få se din dörr. Låter jättesnyggt med ett runt fönster :)
trevlig helg
kram Lily

2007-07-20 @ 16:03:28
Postat av: Scaniatjejen

Ser ut som en härlig dag av bilderna att döma.:-) Och va kul med dörren, ser fram emot bild på hur det blev! Roligt att få paket på posten. Jag håller på med ett syprojekt idag till balkongen, blir bild på det när det är färdigt. Och så har jag också beställt på postorder, fast kläder. Längtar efter paketet... Vilken liten hårding Mini är, Linkin Park minsann, det var inte illa.;-) Ha det bra! Kram

2007-07-20 @ 17:40:45
URL: http://scaniatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback