Utmanad.....

Hejsan

Jag har blivit utmanad av både Cissan, Sofie och Karin

Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Sanningar om mig.....

* Älskar barn, särskilt bebisar.....inte alla men de flesta.

* Ogillar bildrullar......(ville skriva avskyr, men det är ett sådant starkt ord). Alltså folk som kör för fort på olämpliga ställen, ej stannar vid stopp el rödljus, kör för sakta, inte blinkar, är allmänt vårdslösa mm.....

* Är värsta godisråttan, ingen hemlighet längre.

* Anser (med risk för skryt) mig vara hyfsat händig.

* Äter absolut inte fisk, lever, blodkorv, råbiff....mår illa bara jag tänker på det.

* Älskar att ta lååånga bad i badkaret.

* Har ingen diskmaskin, diskar allt för hand.

Japp det var sanningar om mig.... Nu ska jag då utmana sju andra...blir svårt.
Jag utmanar, Tinaminastina, godisfrun, frularsson, Cina, micasa, tjohalia och vardagslycka, lycka till.
Kramar på er...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bara roligt att bli utmanad flera gånger :) Gjorde inte om utmaningen, men skrev in att du utmanade mig. På tal om att inte ha diskmaskin så längtar jag till den stund vi skaffar en, avskyr att diska :) Kram

Postat av: Liza

Antar utmaningen.. kommer framöver!
KRAM!

2007-10-24 @ 17:37:13
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Jag läste bild - rullar! *fniss*
Såklart hon gillar digitalt bättre när det gäller foton tänkte jag.
Bäst att jag vaknar till nu när jag sitter på jobbet och ska hugga in i dagens göromål.

2007-10-25 @ 07:47:53
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Anna

Kan det vara möjligt att man inte är ensam om att diska för hand? Dt trodde jag i alla fall...

2007-11-05 @ 09:11:10
URL: http://www.mittlillabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback