Oj vad kul...

Hej på er....

Hoppas ni har en lugn o mysig Lördag, här är det så. Jag, mamma o  morbrors fru har gått en lång skogsrunda med våra hundar. Härligt att börja dagen så. Sen har jag o dottern lekt lite med min webbkamera, oj vad mycket kul man kan göra. Jag skrattade åt mig själv så tårarna bara rann, sminkningen blev totalt kvaddad. Man kunde ställa in kameran på olika effekter så man såg helt crazy ut, hysteriskt kul.

Såg ni Let´s dance igår? Det gjorde jag, de var ju riktigt duktiga, allihopa för att vara första gången. Jag tillhör väl en av de få som inte sett Bonde söker fru, men jag har hört talas om den charmige Karl Petter. Jag får väl hålla med, han verkar vara skönt avslappnad och sig själv.....och underhållande att titta på.

Ha en skön Lördag,

image682

önskar jag o dottern...visst är vi söta? *ironi...det fattar ni va?* Då är detta långt från den roligaste bilden, jag skonar er från de andra där jag ser ut som en alien, skrämmande värre.

/ Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Malinbayard

Oj, oj, oj vilka snyggningar!
Här såg vi också Let´s Dance, en trevlig kväll var det här med tv, godis och sedan hårfärgning för dottern och kortspel. Därför blev det lite sent... Sov till niotiden i dag. Det gäller ju att ha balans i livet.

Postat av: Anne

:) oj vilken rolig bild. Let´s dance är inte ett program jag brukar följa faktiskt. Det blir nog någon film ifrån vårt stora filmarkiv. Trevlig Lördag.

2008-01-12 @ 19:54:57
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: m a r i a k o d e n

Det finns medel att köpa mot generad hårväxt ;)
haha....
Nä men ni är såååå snygga!!!

Karl petter är sååååå sööööööt!!!!!!!!

Hoppas helgen är bra!!!

Kram!!

2008-01-12 @ 20:50:21
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Susanne

Hahaha, ja d blev en lite annorlunda bild :D! Har aldrig kollat om man kan förvränga med vår kamera!??
WAAAAh - har du fått en bärbar!??? Är SÅ avis kan jag säga ;)! Tänk om....
Den såg jättefin ut! Blir lite fler inlägg framöver kanske ;)!??
kramar

2008-01-12 @ 21:44:29
Postat av: Sus i dus

Mohahahahha, gud vad kul! Gud vad snygga ni var!
/Sus

2008-01-12 @ 23:46:07
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Ulla

Let´s dance tillhör min favvoprogram så jag sitter klistrad framför tv:n på fredagar. Ja, KarlPetter verkar vara en skön person. Önskar dig en go söndag!

2008-01-13 @ 08:19:42
Postat av: Lisa

Hihi! Vilka söta prinsessor...brukar inte se lets dance men måste npg fortsätta för himmel vad snygg snickar´n var:))))!!!

2008-01-13 @ 08:49:09
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Sofie

Haha, ja vilka snyggingar :)

Jag gillade också Karl-Petter... Då skrattade JAG så tårarna rann och sminkningen blev förstörd! Han hade ett sånt härligt, relaxat sätt också alla miner och gester.. haha, ja dom var riktigt bra :)
Kramar, Sofie.

2008-01-13 @ 10:15:58
URL: http://lufthav.blogg.se
Postat av: Camilla

Hi hi, vilken bild!!! :) Förstår att ni inte hade något smink kvar efter den upplevelsen. :)
Jag missade Let´s dance och kikade på På spåret i stället. Pensionärsvarning? He he...
Däremot såg jag Bonde söker fru med Karl-Petter.
K R A M! Ha en skön söndag! I dag blir det shopping och biltur för oss i solskenet. =)

2008-01-13 @ 11:22:13
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Karin/Theasrum

Haha, snyggingar där. Sådan mor sådan dotter..

Missade Let´s dance i fredags men har legat i soffan och kollat på reprisen för en stund sen, men jag missade de två första paren =(

2008-01-13 @ 13:47:39
URL: http://theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback