Love.....you....(för all respons igår) :)


Jag måste hålla med min bror, sist vi pratades vid (igår) sa han : Du verkar ha väldigt snälla bloggkompisar....O ja, det har jag verkligen, jag är överväldigad över hur många som orkade ge mig o maken en massa bra tips, både på shopping o matställen.....Ni ska veta att vi är väldigt tacksamma, ni är bäst :). Nu kan vi sitta o planera lite för vår minitripp till Göteborg....

Idag har jag handlat doppresent till minstingen, hon döps på Lördag. Ni får se en annan dag vad jag handlade, för nu händer det ju att syster är inne o kollar min blogg...o lite överraskade vill jag ju att de ska bli.

Handlade ett litet hjärta i alla fall...till mig (eller huset kanske man ska säga när det gäller inredning...fast den som är gladast är ju jag när "huset" får något nytt)..



Den dröslade lite när jag höll på att hänga fast det.....ser jag nu på kortet...



Ordet love är "utstansat" (säger man så??),



Om det får hänga kvar här...eller får byta plats, det återstår att se......

Ikväll är det föräldramöte i dotterns klass....är jag hemskt som egentligen mycket hellre vill gå o träna??? Men nej, jag följer väl med maken på mötet istället...(får väl sitta o spänna skinkmusklerna där istället....hihi)

/kramar på er

Kommentarer
Postat av: Malin B

När man själv är snäll får man självklart snälla bloggkompisar!!! ;)

Hjärta hos hjärtana passar perfekt.

Föräldramötena brukar ju inte ge så himla mycket... Hm, hostar och harklar lite.

Jag var i tisdags kväll i 6:an och nästa tisdag är det i 9:an. På tisdag är det lite gymnasieinformation och det är ju nytt för oss.

Postat av: Ann-kristin S

Jag skulle på möte i går ,men gick hellre och tränade . Får väl hoppas att någon är snäll och berättar för mig vad som blev sagt hihihi ;)

2008-09-18 @ 18:46:39
Postat av: Mari

Du får göra som Susanne Lanefelt: KNIIIIIIIIIIIIP och slappna av.................i det tysta.



Mysig med barndop, det var länge sen jag var på.

Finns så mycket fint att köpa så man blir nästan sjuk.....



Har slängt ihop/sytt några kuddar till kusinen men vet inte om jag vågar visa dom innan jag åker fast jag tror inte hon läser bloggen så ofta. så jag får se.



Nu fick ni väl mycket att fundera på inför Göteborgsresan, blir nog kanon.



Kram !!





2008-09-18 @ 19:14:23
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Minigrisen

Va fint hjärtat var - gillar verkligen arrangemanget du gjort! En mysig restaurang i Gbg är La Sombrita, väldigt billig o en massa goda tapas!Drickat är billigt oxå... Ligger i Linné. Kolla www.restaurangguiden.se för lite mer tips & ideér:)

2008-09-18 @ 19:25:46
URL: http://minigrisen.blogg.se/
Postat av: jenny

Vilket fint hjärta du köpt, passar bra in med hjärtan på trådblomman:-)



Vad kul med en liten göteborgstripp. Kan tyvär inte hjälpa dig med tips men du verkar ha fått en hel del:-)



Svar: ja jag får börja lite smått att visa upp mig på bloggen....och så kanske det blir mer och mer:-)

Blev så full i skratt när jag kikade närmare på en av bilderna för det ser ut som att jag har jättestora bröst medans dom i själva verket inte är så mycket för världen haha ;-)

Kram/jenny

2008-09-18 @ 19:32:38
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Du kan ta och vidarebefordra en utvärdering kring butikerna i Göteborg, för om någon månad ska jag dit i jobbet, och jag vill gääääärna klämma in lite shopping också!! Har varit på västkusten mycket när jag var yngre, men jag tror nog att både utbudet och min smak har förändrats en hel del...

Ja, nu har jag varit på Panduro, så förhoppningsvis ska det bli lite pyssel i helgen, man har ju inte hunnit med det alls i veckan, känns jättekonstigt!

2008-09-18 @ 19:58:01
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Soffie

å va vackert hjärta å blomman med,

jag hoppas du får en underbar fredag!!!

må så gott

2008-09-18 @ 20:27:45
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Liza

Du är snäll - då får man snälla bloggkompisar också! Vilket fint hjärta, passade så bra till blomman... ett hjärta till ett hjärta...

KRAM!

Liza

2008-09-18 @ 21:44:04
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Sussi

Inkl mellanslag så får du använda 27 tecken på ringen! Maken får säkert åxå plats ;)

Vilket fint hjärta!

Ha d nu så trevligt på resan, hoppas att ni får massor av trevligheter!



kramar

2008-09-18 @ 21:53:24
Postat av: Sussi

Eller menade du att varje barn har 15 bokstäver?? Hmmm...!!?

2008-09-18 @ 22:12:41
Postat av: angelsusanne

vilket fint hjärta.....as grymt.Vad härligt det låter med en tripp...../kram

2008-09-18 @ 22:21:31
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag har åxå resten av ringarna i guld, denna har jag på långfingret. Passar finfint ;)

2008-09-19 @ 08:49:15
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Fint hjärta och blomman gillade jag oxå:) ha en trevlig helg! Kram

2008-09-19 @ 09:16:16
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: Malin B

Svar från min blogg:

Visst fungerar det att föröka Hjärtan på tråd. De är jätte snabba på att växa på sig. Bara knipsa av en slinga där en knöl finns med, ner med knölen i jorden och vips har du en ny gratis och fin växt! =)

2008-09-19 @ 09:49:13
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: lena

Vad!Trevligt med dop.Hjärtan är det finaste som finns. Ha det så bra nu, kram lena.

2008-09-19 @ 15:22:19
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Joanna

Fiin blomma. Hur gick det med träning/föräldrarmötet fick du något motionerat under mötet?haha...



Mjo lite sugen är jag allt på att lämna kvar reklambladen, plattan framhävs ju så bra med dem runt om,hehe...

2008-09-19 @ 15:27:27
URL: http://mittlivsomjoanna.blogg.se/
Postat av: tina

Hej där hjärtat!Vilken fin hjärteblomma...passar ju perfekt hemma hos dej ju!



Så det blev föräldramöte/knipövningar igår då=)...håller med om att det kan vara rätt tråkigt och trist och tråkigt och alldeles alldeles ...nödvändigt att stapla sej dit när det är tillfälle!Kul som du säjer att man iallafall får se föräldrarna till barnen i klassen!



Fredag...mmmm...ikväll ska J på fest,ja födelsedagsfest,hemma hos en kompis.Hon veeeet inte riktigt när det är slut!!?? så tinaminastina startar motorn till bilen nån gång fråmåt sen kväll och hämtar hem den lilla J...de andra skulle sova över,men nä,tyckte inte det är nån bra idé när det är lite nytt folk som skulle vara där!Ja...tänk vad mycket det är med de små töserna...killarna har ju som sagt inte varit ute på nåt direkt när de var i hennes ålder.Kontroll/hönsmamma är vad man är...men bättre det!



Nån god köttbit med tillbehör blir det till fredagsmat...sen blir det nog doobidooo...tycker det är kul!



Ha nu en fin helg vännen och kram på dej!



tina=)

2008-09-19 @ 16:26:36
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Sus i Hus

Hej hopp=) Ja det är bara jobb jobb och lite till jobb som gäller här. I helgen gäller det, har haft en kollega som skulle gjort detta men det har inte riktigt fungerat så jag har fått gå in mer i det än vad jag egentligen hinner och ha ork till men det är bara att bita ihop. Har inte sprungit eller tränat på hur länge som helst....

Magnus & Magnus eller M2 som den även kallas i Göteborg är riktigt cool man kan beställa bord eller sängar...! De har nämligen lite sängar med bord, låter kinkigt men det är superläckert och de har riktigt god mat. Ha en härlig helg med barndop och allt. KRAM

2008-09-19 @ 18:49:57
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback