Ett dopp i det blå...


Just hemkommen från kalaset, mätt o belåten så måste jag visa vad födelsedagsbarnet gjorde (det ena av dem).....





Jo ett kvällsdopp i poolen tyckte han passade bra....
Måste säga att det inte lockade precis, visst det var en solig o varm dag, meeeen vattnet var väl inte precis så varmt som jag vill ha det.

Ha en härlig långhelg, här är det marknad i byn i helgen, årets höjdpunkt för alla barn o ungdomar o även vi vuxna kan uppskatta att gå o titta bland alla knallarna, äta en Langos...o titta på folk. Hur mycket vi hinner med det får vi se då vi lägger så mycket tid o energi vi kan på badrummet.

/kram

Kommentarer
Postat av: Mari

Det ser ju faktiskt riktigt skönt ut men inget för mej just nu för här är det sjukstuga på G, nyser, halsont och skallabang. Sovit till och från hela dagen och nätt och jämt orkat jobba. Så det blev inget hämta paket idag utan det får bli på fredag, men den som väntar på nåt gott.....



Så kul med marknad...blir lite härlig stämning. Jönköpings marknad nästa helg då ska jag minsann göra den både dag och natt.



Kram och ha en härligt fortsatt helg.

Nu kryper jag i säng.

Postat av: Mia

Ser härligt ut med ett dopp men ändå inget som lockar trots att det varit varmt idag..



Jag jobbar i helgen, 4 nätter från i morron men skall nog hinna med lite marknad med, skall ner och äta i tältet på fredag kväll innann jobbedax..



Ha nu en riktigt bra helg..

Kram

Mia

2009-05-20 @ 22:25:36
URL: http://nattmia.blogspot.se
Postat av: Therese

Jag kan ju säga att jag hade inte heller hoppat i ;-)

Åtminstone ljummet om det ska badas för min del!

Hoppas du har en mysig kväll!

Kram Therése

2009-05-20 @ 22:31:47
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Det såg ju rätt skönt ut ändå! =)

2009-05-20 @ 22:52:43
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: pysseliten

ser super kallt ut ,det kan ju knappast va mer än 10 -12 gr men barn känner ju inte sånt :)

2009-05-21 @ 07:38:17
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hua , det ser kallt ut :-)

Vi har haft pool alla somrar men väljer ytampolin i år. Med fem barn som badar får man mycket att hålla rent i poolen :P

2009-05-21 @ 11:13:11
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: tina

Det där ser både skönt och kallt ut!Tänk att det redan är dax för poolen.Jag vet inte om vi får upp vår i år,pumpen gick sönder i somras och ingen ny har införskaffats.Jaja...det löser sej!



Ett försenat grattis på bröllopsdagen!!Ja tänk vad tiden går...jag fattar inte att jag och P ska fira tjugo år som gifta iår. H var ett år när vi gifte oss...han är snart(om några år)lika gammal om jag var när jag gifte mej.Börjar man bli lite gammal kanske?=)=)=)...nä,inte mer än vad man gör sej,eller hur!



Har ni fått klart det som skulle göras av hantverkarna i badrummet? Håller tummarna att allt löper på smidigt i fortsättningen.Det måste vara nåt av det jobbigaste att göra om hemma,badrum och kök.

Jag tycker också det är jobbigt när det stökar ner och dammar...men man är ju nöjd när det blir fint!Det räckte när vi bytte ytterdörr i helgen...det var sågspån och flis och skräp i nästan hela huset.Kan tänka mej hur ni har det då med badrummet.



Här blir det lite trädgårdsarbete idag.P skulle satt listerna runt dörren,men det är stängt i byggaffären,så det får bli imorgon.Men först...lite kaffe i uterummet med P!



Ha en fin helg Maria och hälsa de dina!



kramar/tina







2009-05-21 @ 14:35:44
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Annette

Ser somrigt härligt ut! Hoppas att du hade trevligt på marknaden.



Ha en fortsatt trevlig helg.



Kram Annette

2009-05-23 @ 21:24:51
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback