En riktig bemärkelsedag...



Hej mina vänner, idag är det en STOR dag....Bloggen firar 3 år, Maila fyller 10 år, o jag o dottern har namnsdag... Hur har vi då firat denna dag...? Nja, inte så värst faktiskt...Såklart fick Maila ett gäng presenter, o att se henne öppna dem är rätt kul...Namnsdagar är inget vi firar mer än att vi säger grattis till varandra...räcker så bra så.



Åh vad kommer matte o lillmatte hem med för något spännande (ja förutom korgen som jag inte kunde motstå, den fick följa med hem från Maxi)...



Presenter till fyrfotingen...







Inte helt lätt att öppna presenter utan händer så lite hjälp fick hon....(som ni ser är det dax för klippning igen...men det får jag ta en annan dag, kan ju inte förstöra hennes födelsedag med att göra det hon avskyr mest av allt ;)

Hoppas ni har haft en fin helg...O ja, skorna funkar perfekt, skönt att slippa bli blöt om fötterna vid alla mina promenader.....

/kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Ana

Åååå, då får jag gratulera er alla! Skoj! Ja, den korgen är snygg, såg den på Maxi igår, men såg då bara vita! Tycker den svarta är snyggare! Kramis

Postat av: Sus i Hus

Grattis till alla. Ha en underbart härlig dag. Kram

2010-03-01 @ 08:43:31
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Annette

Det var mycket att fira på en gång. Grattis på 3-års dagen!!! Maila ser ut att gilla presenterna :-)



Kram Annette

2010-03-01 @ 13:50:04
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Malin B

Det har inte gått att skicka iväg kommentarer på hur länge som helst. Jag har skrivit och "felskylten" kommer upp vareviga gång.

Skulle ju förstås ha sagt grattis på rätt dag! =)

Vi firar inte heller namnsdagar men hundfödelsedagar. =) Hon är så fin eran fyrbenta vän.

2010-03-02 @ 07:47:24
URL: http://malinbayard.blogg.
Postat av: Camilla

Åh, grattis till er alla då! :)

Vad söööt hon är! Det syns att hon gillar att fylla år och att få paket.

Min blogg fyller också 3 år i slutet av mars, konstigt - det känns som att jag bloggat i evigheter. Men, nja... 3 år är ju en ganska lång tid ändå.

Tack för lång och trevlig kommentar hos mig. Alltid kul med lite mer personliga kommentarer tycker jag, än de här dussinbesökarna som bara skriver en rad för att "de måste".

Ha det gott!

KRAM!

2010-03-02 @ 20:48:25
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: razzel

Grattis på 10-årsdagen Maila! Här har vi snart 4-års kalas ; )

Hoppas det fanns grisöron i något paket!

2010-03-02 @ 21:47:59
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback