Åh, åh, åh tjejer...


När jag är o hälsar på hos systra min så brukar jag ofta få "äran" att hjälpa Mini vid toalettbesök....Hon väljer med omsorg toalettsällskap, o i dörröppningen in till toan vänder hon sig om o pekar på den utvalda (är både jag o dottern där kan det lika gärna (eller ännu hellre) bli dottern som blir den utvalda ;) En dag nu i veckan så skulle hon passa på att "diska" av ett litet glas när hon ändå var i närheten av vatten...Hon slabbade lite o diskandet ville liksom aldrig ta slut. Då sa jag : Lite kladd är inte farligt (menade om det nu mot förmodan skulle finnas några "kladdrester" kvar på glaset)...Hon tittade på mig med sina stora ögon o sa : Nej, men mycket kladd...det är farligt. Ja, en blivande pedant kanske...hihi.

På tal om flickor...dottern är liksom många tonårsflickor ett stort fan av Twilight. Hon fick böckerna av sina bröder i julklapp, o har såklart sett filmerna både en o två gånger....Av oss fick hon ett armband i julklapp...passande till ett fan :) Det är brorsans fru som har gjort det....

Kameran är fortfarande ovillig att göra mig till lags så mobilen får fota, o bilderna är ibland svåra att få till......







/kram på er

Kommentarer
Postat av: Camilla

Twighligthfilmerna har verkligen gjort succé. Jag har sett den första, men inte den andra och inte heller läst böckerna. Har läst på bloggar om att böckerna ska vara riktigt bra, så de kommer nog att klickas hem inom kort.

Jag förstår att det armbandet gjorde succé. Jättesnyggt ju! (Och extra kärt om man är en riktig fäään av filmerna).

Kram kram och ha en fin lördagskväll!

Postat av: soffie

de böckerna fick min stora dotter hon älskar dem!Jag måste se filmerna de verkar va bra,

Fina smycken,

go kväll

2010-01-16 @ 19:05:31
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Therése

Vet inte hur många gånger dottern har sett första filmen?!

Andra filmen såg hon två gånger på bio!!

Och alla böckerna har hon ju även läst...som du kanske förstår!

Är det möjligtvis så att hon säljer såna där armband också??

Dottern fyller ju år den 28 jan, och det hade ju varit den perekta födelsedagspresent till ett super-fan som hon är ;-)

Ha en skön lördagskväll...Kram!

2010-01-16 @ 19:52:21
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therése

Jo, men det vore jättesnällt om du kunde beställa ett sånt åt mig (eller ja till dottern blir det ju)

Hur lång tid behöver hon på sig tror du...finns det möjlighet att få tills den 28 jan??

KRAM!!

2010-01-16 @ 22:43:52
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: M a l i n B.

Vilken stjärna i släkten på att tillverka smycken.

Jätte tjusigt. Extra kul när det är klappar som passar som hand i handsken. =)



Inte värt att jag låter alldeles obildad och berättar att jag inte har hört ett knyst om dessa filmer. ;) Hm! Man lär så länge man lever och här i bloggens värld kan man lära sig riktigt mycket.

2010-01-16 @ 23:50:41
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: MIa

Ja det blir nog en pedant av Mini ;-) Eller ändrar hon sig och blir helt tvärtom som min dotter.. Håller ¨på att bli galen när man tittar in i hennes rum.. Garderob vad är det?? Och varför skall man bädda??



En av Twilight böckerna hade jag som ljudbok, bara för att kolla vad det var.. Inte dåliga men heller inte något som jag gillade så där, är nog för gammal ;-)



Snyggt armband Å har tillverkat, perfekt till er dotter..



Ha en bra söndag och sedan start på veckan..



Kram Mia

2010-01-17 @ 05:49:21
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Ninni

Vilken ära att få vara med på toabesök..hihi!



Fint halsband..men den filmen känner jag inte till.

Ha en fin dag.kramen

2010-01-17 @ 11:55:53
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Asbjornvilde

Hello admin, nice site you have!

2012-07-05 @ 07:20:10
URL: http://asbjornvilde.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback