Så oskön promenad...



Mina skenben är alltsomoftast fulla av blåmärken...Jag kan inte nog understryka hur vassa hörnen på sängen Malm från Ikea är, o inte lär jag mig att ta det lungt i kurvorna heller...Tog ett foto för att visa mitt senaste blåmärke, men sen ändrade jag mig, finns nog inget allmänintresse i det fotot ;)

Torsdagen har som vanligt bestått av veckostädning o efter det brukar det bli en promenad...Såklart vet ju Maila detta (hur är en annan fråga)..Lite stressad blir jag allt av att se henne liggandes såhär, precis utanför toaletten....liggandes, pustandes när jag ska ta på utogåmejken....(maskara o läppglans)..Hon verkar tycka att det tar tid, men vad vet hon om det knepiga i att få fason på fransarna....



Suck, är du inte klar snart matte????

Promenaden blev dock inte så skön som jag hoppades fastän solen sken från en klar himmel....Nej, jag hade fel trosa på mig. Den levde sitt egna liv i termobrallan o kanterna envisades med att vilja mötas på (i) mitten...Efter ett antal utdragningar så tröttnade jag o lät de ha sitt get together....Om någon såg mig så tyckte de kanske att jag såg lite småsur ut, men de kunde ju inte veta vilket krig som utspelade sig i byxan o mitt huvud...Nej, jag har sällan längtat så mycket hem från en promenad ;)
Bättre lycka (trosa) imorgon...hihi

Ha en fin dag

/kramar

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Tack för ett gott skratt! Förlåt, men jag kunde se framför mig problemet vid promenaden...



Kram!

Postat av: Nilla

Men fy! Byt säng! :-) :-)

2010-03-04 @ 15:25:56
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Ninni

hahhahhaha nu fick jag ett gott skratt av det här inlägget..underbart.



finns det nåt värre än när trosorna lever sitt eget liv fniss

Kramen

2010-03-04 @ 17:44:16
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ja det är inte alltid lätt när trosorna är fel:)

Bättre lycka nästa gång, Kram

2010-03-04 @ 17:58:46
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Rickard Håkansson

Fader vår...se till mig som liten är. Det här kallar jag en riktig trosbekännelse. Att gå och (s)trosa har fått en ny innebörd. LooMiZ

2010-03-04 @ 18:00:00
Postat av: Camilla

Ha ha ha... jag känner hur obehagligt det var och du, släng dem direkt så att de inte hamnar i tvätten och lådan igen.

Själv har jag gått på reklamen om Pierre Roberts underkläder, vanliga hipsters och sporthipsters från dem är sköna och snygga.

Har redan bokat kent i sommar, med ett par hotellnätter i sommar-Stockholm samtidigt. Mys!

Kram på dig vännen!

2010-03-04 @ 18:20:29
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Malin B

Osköna trosor kan då förstöra. Släng eländet! ;)

Min vovve behöver aldrig vänta på att jag sminkar mig men han suckar ändå ibland eftersom jag ofta gör saker "i farten", tar några vissna blomblad när jag ändå går förbi, rättar till kuddarna i soffan och sådana smågrejer...

Har precis kommit in från kvällspromenaden och mitt sällskap fick mer än en gång höra att jag LÄNGTAR EFTER BARMARK! Halkan och jag är som bekant inga vänner alls... Spänner mig och är livrädd. Utanför Konsum var det barmark och jag var tvungen att gå några "älgakliv" bara för att känna känslan av hur skönt det är att gå med ordentliga kliv!

På hemvägen SÅG jag sedan två älgar men det har nog inget samband. ;)

2010-03-04 @ 19:37:53
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: soffie

fniss men guuu va jobbigt sånt där är,

hoppas nu du har bättre trosa imorrn på promenaden,

Va fin hunden är där han ligger å väntar på matte:)

kram

2010-03-04 @ 21:15:24
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Ha ha.. Kan ju inte låta bli att skratta men jag känner ju igen det där om hur irriterande det är när trosorna lever sina egna liv på promenader.. Eller bh-band som kasar när man går, jag kan bli galen..

Ta nu en bra trosa på dig i morron (idag) när du går ut ;-)



Kram Mia

2010-03-05 @ 00:47:25
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Mari

Nedrans va svårt det kan vara med trosor ibland...svårt att hitta de ultimata.



Vissa trosor har en tendens att helt plötsligt bli string när det inte ska:-)



Rejäla doningar med ben på kanske vore nåt nu när det är kallt ute:-)



Ha det så gott! KRAMAR1

2010-03-05 @ 05:38:13
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Annette

Du borde bli ståuppkomiker!!!! Ha, ha, ha!!!



Ha en härlig helg!



Kram Annette

2010-03-05 @ 18:50:12
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback