Tapeten på plats...

Igårkväll var jag på handledarkurs (ja så att även jag kan övningsköra med sonen, maken har inte så mycket tid). Det som är nytt, o bra är att jag inte behöver gå den kursen igen, när det är dags att övningsköra med dottern till våren. Nej, den här kursen gör att jag kan vara handledare för någon i fem år framöver. Innan behövde man ju gå kursen för varje barn som skulle ta körkort (maken har redan gått kursen två gånger...)..helt galet. Nu i December har jag haft mitt eget körkort i sex år, så nu gick det ju bra för mig att bli handledare.
Nåväl, när jag kom hem från kursen så hade maken (till min stora glädje) tapetserat klart nästan hela fondväggen (förutom väggen i köket). Jag hade ingen aning om att han börjat tapetsera så det var ju kul att komma hem.



Jag märkte att det är väldigt svårt att ta bra bilder på denna tapeten, vet inte om det är det silvriga i som spökar.



Jaja, så blev det, o jag är jättenöjd...(om jag får säga det själv så gör inte bilderna riktigt tapeten rättvisa ;)

Vill passa på att önska svåger som fyller 40 år idag, ett extra GRATTIS!!! (har ju grattat innan såklart, o på Lördag blir det kalas;)

Ha en skön kväll

/kramar

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jättesnyggt! Absolut!

Postat av: syrran

det blev ju riktigt snyggt. vår tapet blev superläcker också och dom klara färgerna kom fram när dom kom upp. god kväll

2010-10-13 @ 21:22:41
Postat av: Liza

Klockrent! Jättesnyggt!

Kraaaaaaaaaam!

Liza

2010-10-13 @ 21:37:16
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Jag tycker att det är en riktig "medaljongen"-tapet! Snyggt, och häftig kontrast mot den gamla skänken! Och jo, det är svårt att ta bra bilder om det är silvrigt mönster.



Lycka till med övningskörningen. Det är en hel massa på jobbet som nu övningskör med sina barn, och det suckas myyycket över de där handledarkurserna har jag förstått...

2010-10-13 @ 21:39:12
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Malin B

Wow! Vilket fint hem du kom hem till. Nice surprise tycker jag. Lika trevligt överraskande att handledarkursen "räckte" till flera!!!

Jag gick ju i november 2009 och får tydligen gå en gång till om ett drygt år... Hej och hå! Okej, jag kan gå kursen igen men att BETALA den igen! DET gillar ju inte jag. ;)

Lycka till med övningskörningen!

2010-10-13 @ 22:04:38
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken överaskning att komma hem till nytapetserat, snyggt blev det!

Så bra att dem ändrat med handledarkursen, jag menar det är ju sjuk att behöva gå den flera gånger, jag menar vi då som har tvillingar skulle behöva gå den 2 gånger efter varan bara för att tidigare.

Kram

2010-10-14 @ 16:40:52
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Annette

Det blev jättefint!!! Kanske du kan låna ut din man för tapetsering här också?? :-)



Ha en fin helg!



Kram Annette

2010-10-15 @ 19:14:32
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Mia

Wow vilken snygg tapet.. Blev ju hur bra som helst..

Kul att bli överraskad :-)



Kram Mia

2010-10-19 @ 00:46:33
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback