Nyheter hos mig....

På tal om trevlig helg så var vi i Söndags nere i Lund o hälsade på sonen o hans flickvän. De har ju flyttat ner igen o sen har de inte varit hemma på några helger så vi åkte ner för att träffa dem. De bor nära Nova Lund så vi tog en liten sväng dit oxå....Där utanför finns även en av mina favoritbutiker, Bolagret. Det är inte så ofta jag får chansen att besöka den butiken så när tillfälle ges så missar jag det inte ;) Ett par småsaker åte ner i shoppingbagen.....





Denna lilla fruktkorgen fastnade jag för...





Inte för att jag inte (hm det blev lite konstigt där) tror att folk begriper var utgången är någonstans.....men ändå, EXIT skylten fastnade jag oxå för... ;) (i det runda fönstret skymtar man förrådsfönstret....ifall ni undrade om vi har grannar så inpå knuten ;)

Ha en skön kväll mina vänner
/kram

Kommentarer
Postat av: Liza

Härligt att kunna besöka Bolagret.. vi har inte det här i närheten, vilket är synd. Gillar fruktkorgen, läckert retro och exitskylten är ju jätterolig!

Ja, visst är det konstigt när barnen flyttar ut igen, om du förstår vad jag menar. Vi ska ta en tripp till Skellefteå till Emma o Anders, hon jobbar i princip varje helg fram till jul men har ändå tid att träffa oss om vi kommer ner. Vi har lovat komma med ved till deras kamin.. vilken lycka att ha öppenspis i lägenheten.. och vi har gott om fin ved ute i stugan.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

Liza

Postat av: Linda

Bolagret har verkligen mycket fint, en av affärerna jag saknar sedan vi flyttade:(

Kram

2010-09-08 @ 20:08:33
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Petra

nova Lund är härligt att gå på tycker jag. Många bra butiker både inne och utanför.

du skrev ang er tapet i v-rummet att den skulle vara ute. Men det nya är väl att man ska ha färger som går i dem bruna nyanserna igen ; )

Men egentligen tycker jag det kvittar om vad som är inne och ute, bara man själv gillar det.

ha det gott.

stor kram

2010-09-08 @ 22:40:05
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: tina

Finfina saker du köpt....kul att förnya med lite nytt!! Skulle också vilja ha lite nyheter här hemma, får väl bli en tur till ikea..har siktat in mej på en vas där=) och en massa ljus nu när det är mörkare tider pg! Den där exitskylten var superläcker....Har precis plockat in lite äpplen får se om det blir en paj eller nån kaka/muffins!



kram vännen....ses!

tina

2010-09-09 @ 13:38:18
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vi HAR grannen så nära inpå!!!

En del storknar och tror inte att det är sant även att jag innan de kommit till oss sagt att det ÄR nära. ;) Man vänjer sig...



Kul med trevlig shopping!

Bara ingen börjar krypa ut genom ert fönster nu då. ;)

2010-09-09 @ 15:19:08
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: razzel

Vilken fin fruktskål. Lite 60-tals stuk på den

2010-09-19 @ 21:42:51
URL: http://www.hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback