Semester är inte fel...

Hejhej!!!

Får se om jag minns hur man gör när man bloggar ;)
Ja, sist var det ju snö ute, men det har vi ju såklart inte nu...

Våren/sommaren har gått i en rasande fart....
Här har semestern nästan regnat bort, så det var tur att vi for till Rhodos veckan innan midsommar. Där fick vi sol så vi teg....o det klagar jag verkligen inte på. Badade gjorde vi ju såklart oxå...






På stranden vid hotellkomplexet, Mythos beach resort kunde man få en skön massage...



En dag åkte vi in till Rhodos stad...



Här satt vi åt gooood glass...inne i Lindos.



Lindos var väldigt mysig o full av trånga gränder med allt möjligt fint att titta på (eller köpa;).



Utsikt från "vår" balkong...





Från hotellpoolen var det inte många meter ner till havet...Så skönt i vattnet, jag älskar verkligen att bada i havet, fast det blev en del dopp i poolen med.

Ja det är dessa bilder man får sitta o njuta av när regnet står som spön i backen utanför...
Hoppas ni alla har haft en fin semester....

Får se om detta är startskottet till att börja blogga igen...eller inte.
Kramar på er


Kommentarer
Postat av: Mariakoden

DU LEVER!!!! Oj jag har nästan varit orolig att det hänt dig nåt!!! kramen!!!

2011-08-11 @ 16:23:32
Postat av: Petra

YEEEEEEESSSSSS!!!!! ett efterlängtat inlägg. Vilken härlig semesterresa ni har haft, då har ni fått sol i alla fall. Jag har snart haft mina 4 semveckor varav 3 dagar har jag kunnat ligga och sola lite. trist trist trist!!!!! du ska se att det blir högsommar nu när jag börjar jobba nästa vecka : )

ha det allra bäst

stoooooor kram

Postat av: Annette

Hoppas du fortsätter blogga. Kul att du är tillbaka! Fina bilder också. Låter som en härlig semester.



Kram Annette

2011-08-11 @ 22:19:02
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback