Utmanad!!!

Hej på er denna slöa (från mitt håll i alla fall) söndag!!!

Har åkt på en utmaning, det är Johanna, Radhusidyll som varit snäll o tänkt på mig....Jag ska skriva ner 8 stycken vanor/ovanor om mig själv.

* Vana, måste gå en promenad på en timme (minst) om dagen.

* Vana,försöker alltid att tänka positivt, är den som kan lugna speciellt mamma o syster när de är oroliga över något.

* Vana, sminkar mig varje dag.

* Vana, måste köra med tandtråd varje kväll, känner mig smutsig i munnen annars.

* Ovana, dricker alldeles för mycket pepsimax.

* Ovana, släpper väder för ofta, enligt familjen.

* Ovana, måste damsuga varje dag.

* Ovana, äter alldeles för onyttigt för mitt eget bästa.

Skickar utmaningen vidare till, Malinbayard, Bambuochbetong och Vardagslyckan, hoppas ni inte fått utmanigen innan, i så fall får ni strunta i den, lycka till....

Dottern på Bornholm....det är allt lite tomt. Är nyss hemkommen från en fikastund hos mamma. Jag o syster o resten av barnaskaran var nere en sväng. Mamma bjöd på björnbärspaj o chokladkaka, onödigt gott.....Ha en skön söndag, kramar

Kommentarer
Postat av: Liza

Antar utmaningen - men måste pusta ut någon dag först. Ingen bebis ha kommit och den blivande storbrodern har hållit mommo fullt sysselsatt, ja, moffa också. Nu har han åkt till sin moster, ska vara där, eftersom vi jobbar imorgon.
Ha de så gott!
KRAM!

Postat av: Karin

Du är kul du, "släpper väder för ofta". Du verkar vara en skön tjej! Kram!

2007-09-02 @ 21:13:32
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Maria-Jag blommar

Roligt att läsa om dina vanliga vanor och ovana ovanor eller hur det nu är??

2007-09-02 @ 22:02:26
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Johanna

Kul att du hakade på! Ha en bra start på veckan =) Kram

2007-09-03 @ 08:42:51
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: tina

Hej där kompis!!!!! Hoppas allt är bra med er! Kul läsning att läsa om bloggkompisar...vanor o ovanor...tycker mest jag har ovanor=) Har just satt igång en maskin tvätt...detta tvättande...å passade på att ta en stund vid datorn. Är lite dålig på att kommentera just nu...men så är det ju ibland. Strax ska jag sätta igång med middagen,idag blir det nog en sallad till mej med tonfisk o en massa gott i...
vi hörs väl snart....en himla massa kramar!!!!
Förresten har dottern det bra på skolresan...det blir väldans tomt när de inte är hemma!!!
Kramigen!!!!!!!!!!!

2007-09-03 @ 15:00:39
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback