Kändisar...det är vanligt folk...eller???



Ikväll for vi (familjen) till stan för att äta gott på Thairesturangen, visst smakar det så kostar det...men det är inte så ofta vi gör det. Vi hade en trevlig stund och när vi kom ut så mötte jag ett par bekanta. Jag o dottern stod o pratade med dem o tittade o hälsade på deras söta dalmatinerdam...Maken o killarna gick i förväg till bilen (o de skulle uträtta ett ärende). Efter ett tag så gick jag o dottern....då kom det en mörk BMW med tonade rutor o stannade oss....(dottern ställde sig en bit bort). I bilen satt två killar o frågade efter vägen till Arris (det var vad jag hörde...o jag hör visserligen dåligt, men ändå....). Nej tyvärr det vet jag inte vart det är, säger jag. Då ser jag att det är Dogge doggelito som sitter i bilen...åh, vad knäpp jag är..jag lutar mig fram o säger: Men, det är ju du.....hej (ridå, knäppgök). Ja säger han...Vad var det du frågade igen, säger jag. Ja, vart ligger Harrys, säger Dogge (ja jag kallar honom vid förnamn nu...;). Åh, jag o min j-a öron...Ja, Harrys ligger några hundra meter ner säger jag. Ja, ni kommer väl ikväll tjejer, säger han o kör iväg....Haha, ja om jag får en cykel på köpet (säger jag inte...men tänker det)...Dottern som inte sett vem som satt i bilen får HÖRA det av mig....kändisfnittrig (ett nytt ord= som man kan bli när man sett en helt vanlig människa....men som alla andra vet vem är), studsar jag fram till killarna o berättar vad jag varit med om.....suck, hur patetisk får man vara.....?

När vi kom hem stod grannarna vid dörren o ville komma in, de hade med sig en tårta att bjuda på....hm, så värst hungriga var vi inte, meeeen ofint att tacka nej ju ;). Imorgonbitti åker vi till Tyskland med just samma grannar.....blir förhoppningsvis en trevlig tripp...



När vi ändå pratar kändisar så kan jag väl lägga in en bild på Morgan, han ställde jättegärna upp på bild (det är syster som fotat...eller svåger). Honom har jag oxå sett i sommar......hm, inte dåligt va?

Ha en skön kväll, kramar






Kommentarer
Postat av: Malin B

Så glada kändisarna måste vara som har sett DIG i sommar!!! =) Det skulle JAG vara iallafall. ;)

Postat av: Ann Catrine

Så, där kom förklaringen till varför du är så tyst. Du är ute och umgås med finfolket du! Frotterar dig med kändisar... Jag mötte Lassie... typ...



Myshelg till dig!

2010-07-30 @ 23:09:40
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2010-07-30 @ 23:41:06
URL: http://gustafsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Heeej gumman! Vad kul med alla kändisar. Den här på bilden vet jag tyvärr inte ens vem det är! Kan du inte leta upp Jocke Berg till mig, är du gullig? :) Du är en mycket klok tjej, som låter bloggen vila under sommaren. Tänk om man hade samma "mod" själv, att våga stänga av ett tag. Skönt att höra att det är bra i alla fall.

Kram kram!



2010-07-31 @ 08:45:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Hoppas ni får det bra i Tyskland

Ta hand om er. Kul med Dogge, han verkar vara en fin människa!

2010-07-31 @ 10:12:47
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Pernilla

När jag ser en kändis, känner jag igen...den, men vet inte vem det är. Synd om mej säger en av mina vänner. Inte läser jag skvllertidningar och inte är jag intresserad av kändisar.

/P

2010-07-31 @ 17:37:46
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: razzel

Ha ha, vilka godingar du frotterar dig med! ; )

Visst är det underligt att man reagerar så bara för att den man träffar varit med på tv?! Men visst är jag likadan, -gissa om jag är stolt över fotot där jag och Martin Stenmarck kramas och skålar ? ; )

2010-08-01 @ 00:12:21
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback