Härlig promenad...

Vädret har verkligen varit urkass den sista tiden...Jag kan visst gilla hösten, men inte regniga trista dagar...nej tack. I eftermiddag har det däremot varit ett sådant där typiskt härligt höstväder, soligt o klar luft..som gjort för en promenad (o inte sitta i väntrummet hos familjläkaren ;)..som tur var hann jag både och..



Maila vill alltid bada i ån när vi går denna promenaden...



Den "hemska" draken stör henne inte ett dugg....;) (blev lite dåliga bilder, men de är tagna med mobilen)

Nu ska jag köra hem till syrran ett tag...

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Susihus

Ja det har väl varit lite väl mycket regn nu ett tag. Hoppas att det kan bjuda på lite fint höstväder till helgen. Ha en skön kväll

Kram

Postat av: Camilla

Här är det härligt, soligt höstväder i dag. Jag är ledig dessutom. Loooovley! :)

Trevlig helg på dig och hoppas att det gick bra hos doktorn.

kram kram!

2011-09-23 @ 10:18:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback