Utmanad

Hej!!

Jag har tydligen blivit utmanad av Tina, din buse..
Eftersom jag inte har bloggat en vecka ännu så har jag inte fått så många "bloggvänner" att skicka vidare utmaningen till. De har redan blivit utmanade av andra. Jag kan ändå skriva ner lite "underliga" saker om mig......

* Jag är en riktig gottegris som kan äta godis istället för mat om jag är hemma själv....

* Älskar inredningstidningar och kan ibland köpa nån för mycket som jag smusslar med för att inte maken ska se att jag köpt ännu en tidning.

* Tycker om att hänga tvätt, ute, och sedan stå och titta på den när den vajar i vinden.

* Har ett väldigt tajt förhållande till systern, vi ringer nog varandra 3-4 ggr om dagen.

* Är en typisk "curlingmamma".

* Tycker föräldramöten är ganska tråkiga (kommer just ifrån ett).

Ja, mycket konstigare än så är jag nog inte (fast det är klart, de allra konstigaste grejerna sparar jag nog till ett annat tillfälle, kanske...)
Nästa gång jag blir utmanad kan jag kanske vara med på "riktigt".

Tack Tina för inbjudan och jag hoppas du blir frisk snart, såg att du var sjuk.
Jag skickar dig en värmande tanke...Kram / MO

image21


Närbild på brasan som värmer så gott, godkväll..

Kommentarer
Postat av: Thea

Mysig bild, nu vill jag tända vår kamin! Är lika dig på punkt två, inredningstidningar få man smussla lite med :)

Postat av: tina

Tack för din värmande tanke...känner mej lite bättre
idag!!Var lite snabb i tanken när jag skickade utmaningen till dej!! Kul läsning var det i allafall, känner igen mej....kan också smussla ner nån inredningstidning extra!!! Ha en fin fredag och helg!!
Kramar Tina:)

2007-03-09 @ 12:37:40
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: tina

Hej igen!!Glömde ju...länkar till dej hoppas det är okej?!
Kram igen,Tina :)

2007-03-09 @ 12:41:44
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Maria

Oj vad lika vi är...fast jag har ingen syrra....
Annars håller jag med i dina punkter.....

2007-03-09 @ 20:40:48
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Augustcelebrity

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2009-11-10 @ 11:32:18
URL: http://www.augustcelebrity.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback