Jubileum...

Förra Lördagen var jag ju på den omtalade klassfesten...Vad som hänt där emellan är totalt oviktigt.....dagarna har bara flutit på med höströjning o lite annat...
Jag tog ett skönt bad på festdagen, o dottern sa som hon brukar säga : Du behöver väl inte låsa...(då brukar hon vilja ta ett prat medans jag badar). Rätt som det är kommer hon in o säger : Mormor är här.. Jaha, säger jag, o vips så står mamma där i badrumsdörren...där ligger jag med rakhyveln i högsta hugg o går loss på ben, armhåler o biknilinje...Jag ville bara önska trevlig kväll säger hon....O sen behövde hon låna toaletten (vilken tur att vi har två;). Tur att man inte är "buskablyg"....
Vi hade en supertrevlig kväll, med god mat, trevligt sällskap o dans...ja vi dansade hela kvällen..Musiken var bara såååå bra, ni vet 80-tal o sen lite nytt....urkul. Ett gott betyg för en kul utekväll är väl om man har skavsår efter trosor o bh va? (ja jag hade nya underkläder som jag inte hade "gått in") hahah...

Idag firar jag o maken ett antal år som "ihop" o förlovade..(med en tripp till Ikea;). Han kom hem med en söt bukett blommor...Tack för det :)





Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som har en sådan fin make som får mig att känna mig älskad...varje dag.

Ha en skön dag
Kram

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Skavsår har jag också haft efter utekvällar,

- men aldrig efter underkläderna ;-)



Härlig höstbukett, var rädd om den mannen!



Önskar dig en fotsatt skön lördag ;-)

Postat av: Malin B

Himla tur att du inte är så blyg av dej! ;) Fast det hade varit mycket värre om det hade varit en försäljare där i badrumsdörren! ;) (Av salami t.ex!)



Härligt att det blev en skoj fest. Läste i vår tidning att ett företag som ordnade klassfester hade kursat så de som hade betalat in nästan 400:- stod nu där med "lång näsa". Trist ju!



Grattis till ert jubileum! Gullig make du har som kommer hem med fina blommor, men så har han ju en fin fru också!



Stor kram!

2011-10-15 @ 17:21:42
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha!

Ja, det var sannerligen en spännande uppladdning OCH partaj! Fint med blommor! Sånt är alltid kul!



Ha en bra lördagkväll!

2011-10-15 @ 21:58:45
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så fint med blommor. :)

Grattis till er!

Här har vi dragit upp båten i dag, så nu är det höstkänsla på allvar. Piggar upp det med att kika på lite resor till sommaren och att kika på webbkameran i Högbo - där de har börjat frysa asfalten för konstsnö till på fredag. Tjohooo! :-D

Kramar!

2011-10-16 @ 18:14:00
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Annette

Grattis till er båda!!! Jättefina blommor.

Vilken härlig återträff du verkar ha haft. Det kan man leva på länge.



Kram Annette

2011-10-16 @ 23:39:23
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback