Grått o tråkigt

Hej
Att vissa saker måste ta tid att läka, det förstår även jag. Jag trodde dock inte att dessa dagarna skulle kännas så tunga. Jag grät mig till sömns igår, och idag har jag städat, o gråtit, o städat, o gråtit. Vet att det snart kommer kännas bättre, då jag kan se tillbaka på de ljusa minnena av en saknad Maila. Men just nu finns bara en klump av ledsamhet o tomhet i magen.

Tände ett ljus som jag fått av dottern, det doftar faktiskt riktigt gott...o passar bra en sådan här tråkig/regnig dag.

/kramar

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ejmis

Klart det tar lite tid att sörja sin hund-vän. Det är ju som att förlora en familjemedlem. =(

Kram!

Postat av: Malin B

Å, kära, kära du!!!

Den här veckan har jag varit alldeles frånvaro i bloggvärlden men nu sitter jag här och bara ryser och känner tårarna innanför ögonlocken jag också.

Hundhimlen har fått en ängel förstår jag nu.

Det är så hemskt de där dagarna så det är inte klokt men var glad för alla dagar du fick med din fina, kloka och duktiga kompis!

Jag vet ju att jag kommer till den där fasansfulla dagen jag också... Vill inte skriva "snart"... Men min käre vän blir 11 år nu den 8 maj.

Man brukar höra deras steg komma emot när man öppnar dörren bra länge sedan de slutat komma...

Min allra största bamsehundkram från mej!!!

2012-04-26 @ 22:06:54
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Liza

Inte lätt att mista någon man tycker så mycket om.. jag sörjde våran Amanda (katten) länge, länge, men som du säger tillslut finns bara roliga minnen av en älskad djurvän!



Vackert ljus - precis rätt i dessa dagar!



Kramar om än en gång!



Liza

2012-04-27 @ 10:00:53
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Gumman, det kommer att ta tid. Bra att du får ur dig en massa tårar i alla fall, det brukar kännas lättare efteråt.

Vilket vackert ljus, givet av kärlek ♥

Kram och pyssla om dig själv och vila nu!

2012-04-27 @ 20:30:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Anonym



2012-04-27 @ 22:23:58
Postat av: Monica

Tårarna bubblade upp när jag läser om er lilla Maila.

Kan bara föreställa mig den smärtan som ni går och bär på just nu.

Det är det tunga med att älska sina djur så innerligt.

Sänder dig en stor värmande kram - ta hand om er!

Kram Från Monica

2012-04-28 @ 14:44:41
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Sara

Åh nej så hemskt!! Jag beklagar verkligen förlusten. Åh så fruktansvärt. Hjärtat går i tusen bitar och inga ord räcker till.



Skickar en styrkekram - även om det känns torftigt just nu hoppas jag att det hjälper - tänk på alla fina stunder ni fått, all värme och kärlek, doften bakom örat och de underbara ögonen - en ÄLSKAD vän!

De är det bästa som finns.



Kramkram <3

2012-04-29 @ 12:14:14
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback