Färgglad fika...

Fredag igen....någon mer som tycker att veckorna far fram??????
Vad vore en Fredag utan "Fredagsfika" med syster o hennes tjejer, mamma var me med på ett hörn (o systers största kille kom oxå en sväng)?...

Att sedan dottern stod hela gårdagskvällen o bakade gjorde ju saken desto lättare...ja att bjuda på fika ;) Hon var helt bestämd på att göra detta "konstverk".





En reaggekaka...haha, nu blev den mer rosa än röd...men smarrig som tusan :) Det gick åt tre stycken sockerkaksbottnar till detta konstverk. Hon delade dem på mitten, så jag har tre sådana här bottnar till....vet inte vart jag ska göra av dem...Kul att hon älskar att baka...meeeen min frys är full av godsaker. Sa till syster att de måste komma på "frystömmarfika"..

Snart kommer mellankillen med bussen så jag ska köra ner o hämta honom. Äldste killens flickvän blev sjuk så de kommer inte i helgen....lite trist, men hoppas hon kryar på sig.

Ha en härlig helg, kramar

Kommentarer
Postat av: Malin B

Det här var minsann ett kaka att bli glad av!

Barn brukar ju älska det färggranna extra mycket.

Jag ska just gå och fixa till semlor, gott men inte riktigt lika färgglatt som hos dig. ;)

Postat av: Monica

Ha, ha vilken häftig tårta.

Visst är det gott med fika men det har ju sina begränsningar.

Än så länge kan ju koftorna dölja det mesta men snart nog ska de av!

Kram, kram

2012-02-12 @ 12:44:18
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback