Semmeldag...

Hej mina vänner...
Semmeldagen har väl inte undgått någon, eller? Eftersom jag har en bakälskande dotter så tycker hon att sådana dagar absolut ska uppmuntras...jag, nej inte så mycket ;) Jag har i fyra (tror jag det blir nu) veckor varit stenhård i veckorna och inte ätit något onyttigt, utan det har jag hållt till helgerna, så det känns lite konstigt att sätta tänderna i en smarrig "bakelse" på en Tisdag...



Rosa grädde belv det...när dottern får bestämma :)

Hoppas ni alla har haft en trevlig semmeldag

/Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin B

Visst ÄR det konstigt att äta sådana här smaskigheter istället för nyttigheter mitt i veckan! ;) Jag får väl säga att jag TYVÄRR gillar det jätte mycket. Här har vi också festat i kväll. Dessutom har min tös bakat biskvier hos sin farmor i dag så dubbelt upp, mums! Får jumpa extra mycket på Friskis i morgon tror jag bestämt.

Kram till dig!

Postat av: Pernilla

Ahh så gott och så fin.

Jag åt också en semla men den hade vit grädde.

/P

2012-02-22 @ 08:29:59
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag försöker också vara nyttig i veckorna, men på semmeldagen måste man ju få göra undantag. :)

Ha det bäst vännen! Nu blir det Mora, sedan är det nog dags att ställa skidorna i förrådet och damma av cykeln, för våren är på väg. Det blev en väldigt kort vinter i år.

Kram!

2012-02-22 @ 22:45:37
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback