En bok som väntar...

Förutom en snygg o användbar stickad klänning fick jag av barnen i julklapp (o "svärdottern") en bok... Den ligger här o väntar på att jag ska börja läsa i den.





Kanske tyckte barnen att titeln passade fint in...Såg sedan i en veckotidning, att den låg högt upp på listan över böcker som de rekommenderade, så jag ser framemot att börja läsa den.
Att ha en bra bok att sjunka in i är inte fel, är den riktigt bra så har jag svårt för att släppa den, då är den med mig överallt :)


Ha de fint, själv har jag haft en träff med bästa C....alltid lika trevligt, o som vanligt tog vi en sväng i byn o kollade utbudet...efter en god sallad på byns café.

/kramar


Kommentarer
Postat av: Malin B

Nog passade titeln som hand i handske för dig! =)

Du får berätta om du gillade den sedan, jag är expert på att "låna tips", dvs. hoppa in på bibliotekets hemsida och låna gratis.

Frågan är hur länge vi får behålla vårt fina bibliotek, skolan är nedläggningshotad ännu en gång och jag anar att biblioteket bara är kvar så länge skolan finns... Jag kan ju i och för sig låna i stan där jag är mest varje dag men det har sin charm att stödja landsbygden tycker jag, desssutom har vi världens bästa bibliotikarie.

Kram på dig!

Postat av: Liza

Så kul med boktips.. du får ett av mig också idag! Läsa är ju så avkopplande. Det värsta är att får jag tag i en bra bok är jag inte kontaktbar förrens den är utläst. Stackars maken försöker prata med mig och jag svara helt åt skogen för det mesta.

Hoppas att allt är bra med dig! Jag har det lite jobbigt nu med ryggeländet, men jobbar ändå. Ska träffa smärtteamet imorgon...

Kraaaaaaam!

Liza

2012-01-18 @ 20:41:47
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har inte hört talas om boken, men tror att jag läst något med författarinnan tidigare. Mysigt med läsning, jag är inne i en riktig bokslukarperiod just nu. Du får blogga sedan om det var något läsvärt.

Kramar!

2012-01-18 @ 20:43:53
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Monica

En bok som fängslar en är något av det bästa som finns. Berätta gärna om detta är en sådan!



Ha en bra lördag förhoppningsvis med näsan i boken1

Kram Monica

2012-01-21 @ 13:15:10
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag har läst hennes Aprilhäxan och den var bra. Annars rekommenderar jag Camilla Läckbergs senaste Änglamakerskan. Den var bra!

2012-01-21 @ 21:00:23
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback