En härlig helg framför mig :)

Idag blir det verkligen Fredagsmys, bägge killarna kommer hem, så vi är samlade hela familjen, o det har vi inte varit på en månad....så glad är jag :) Äldste killen o hans flickvän kom redan vid 1-tiden så vi har suttit vid köksbordet o pratat (o käkat godis) hela eftermiddagen ;) Mellankillen kommer inte förrns 18.40, så jag har förberett maten, blir bakpotatis med lite olika fyllningar...smaskens.

Det blev ännu en skidtur igår, 8 km, så denna veckan (o den är ju inte slut än, räknar med två turer till :) har jag stått på skidor i 2,5 mil...så gött det känns. Måste bara vara nogrannare med vallningen, igår var det lite väl bakhalt så jag sträckte mig i ljumsken...Tanken är en skidtur imorgon förmiddag innan mina föräldrar kommer hit på middag, bra med bjudmat som kan förberedas :)

Ha en toppenhelg mina vännner

/kramar



Ljusmys...dessa golvljusstakar tänder jag så ofta jag kan/vill, de är så fina i all sin enkelhet tycker jag :)



Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilka häftiga ljusstakar! Jag har aldrig sett sådana förut.

Jag förstår att du trivs när hela "flocken" är samlad. Att ha mat som går att förbereda är perfekt, då känns det nästan som man är gäst själv också än då man står och rör i grytorna "hela dagen".

Kram!

Postat av: Camilla

Men hallå där... nu är det du som kommer och åker Tjejvasan med mig. :-D Du har ju för sjutton tränat mer än jag har.

Härligt för dig att få hem dina båda killar. Kan tänkar mig att ni sitter och fredagsmyser hela gänget för fullt just nu.

Ja, ja - tänk inte på mig som jobbar. ;)

Får åka hem 20.30 i dag, så det är inte såå långt kvar.

Hoppas också på skidor, kanske i morgon. Det beror på om det finns några spår att åka i. De som fanns härom dagen har tyvärr blivit sönderkörda, som det verkar.

Kramar!

2012-01-27 @ 18:51:25
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: tina

Härligt med långturerna på skidor...skönt att det äntligen kom lite snö, alt blir så mycket lättare och ljusare. Önskar jag kunde ta på mig ett par skidor och njuta av naturen, men jag gör små promenader och gillar det rena vita(att totte är ren när han kommer in gör ju inte saken sämre) =)

Mysigt när hela familjen är samlad, du får njuta när alla är hemma,låter som en helt perfekt eftermiddag och start på helgen.

Sitter just nu och håller Julia sällskap, hon ser nån läskig rysare, och är glad att jag sitter uppe. Passar på att kika runt bland bloggarna, är dålig på detta lite numera och att kommentera ska vi bara inte prata om . Jaja, det är som det är, ibland är det kul att hålla igång bloggen ibland lite mindre.

Vilka fina ljusstakar...såg nåt liknande på citygross, är de måntro därifrån, eller är det röshults. Fina är de och ljusstakar kan man ju inte få för många av eller hur?? hihi!

Kram till dig och ha en härlig helg i skidspåret och med dina nära och kära!

tina

2012-01-28 @ 00:00:57
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: tina

Härligt med långturerna på skidor...skönt att det äntligen kom lite snö, alt blir så mycket lättare och ljusare. Önskar jag kunde ta på mig ett par skidor och njuta av naturen, men jag gör små promenader och gillar det rena vita(att totte är ren när han kommer in gör ju inte saken sämre) =)

Mysigt när hela familjen är samlad, du får njuta när alla är hemma,låter som en helt perfekt eftermiddag och start på helgen.

Sitter just nu och håller Julia sällskap, hon ser nån läskig rysare, och är glad att jag sitter uppe. Passar på att kika runt bland bloggarna, är dålig på detta lite numera och att kommentera ska vi bara inte prata om . Jaja, det är som det är, ibland är det kul att hålla igång bloggen ibland lite mindre.

Vilka fina ljusstakar...såg nåt liknande på citygross, är de måntro därifrån, eller är det röshults. Fina är de och ljusstakar kan man ju inte få för många av eller hur?? hihi!

Kram till dig och ha en härlig helg i skidspåret och med dina nära och kära!

tina

2012-01-28 @ 00:02:40
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Mia

Låter som ni hade den perfekta fredagen..

Ha nu en fortsatt bra helg..



Kram Mia

2012-01-28 @ 23:55:26
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Monica

Så skönt att kunna ge sig ut och åka långfärdsskidor. En motionsform som jag känner att jag hade gillat. Tyvärr är det svårt att få till en vana med det här nere hos oss. Efter två snöfyllda vintrar trodde jag att det kanske skulle bli en tredje men så har det inte blivit.



Låter som att ni hade en härlig fredag - hoppas resten av helgen följde i samma spår!

Kramar från Monica

2012-01-29 @ 20:13:21
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Lovisa Wallin

vilka snygga ljusstakar! Äntligen golv-ljusstakar som inte är i smide..

2012-02-09 @ 15:34:13
URL: http://pfllw.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback