Ja, visst är det underbart...

Ja att våren kom tidigt i år får vi (i Blekinge) bevis för varje dag...

Som att det står fullt av vitsippor i backarna :) Som att utemöblerna har kommit på plats :) Som att grillsäsongen har börjat (grillade o satt ute i Lördags...helt underbart (utan att behöva ha ytterkläder på oss))...
Idag har det faktiskt varit 18 grader ute :) Nästippen har fått fräknar o man känner sig lite piggare. Ja, våren visar sig från sin absolut bästa sida.

Till något annat :)
Det där med att matcha är ju viktigt...så till den milda grad att tom. godiset måste passa in ;)





Nej, skämt o sido.. De här dumlekolorna inhandlades lite strax efter jul då vi ville göra ännu en sats Rocky roads...men vi ångrade oss o nu tyckte jag att det var dax att plocka fram dem (ville ju inte glömma bort dem ;) Som tur är kan vi gottegrisar hålla oss från att nalla (i veckorna ja).



Ovanför i min stringhylla står de här söta dockorna som jag hittade i stan när jag o syster var där förra veckan...Såklart fann jag dem oemotståndliga i sina röda klänningar...

Ha en skön kväll

/kramar

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så matchande och fint! :D

Vilka supersöta geishadockor... eller Babushka... Ljuvliga!

Mmm, jag njuter också av vår. Nästa vecka ska det visst bli kallt här igen. Ogilla på det!

Kram!

Postat av: Malin B

Tack för ditt moraliska stöd! Det uppskattas. =)



Så fint det är med matchigt, även godis! ;)

Våren uppskattar jag också, jätte mycket. Sedan i går är det ju fritt fram att motionera ute i ljuset och det är helt underbart, framförallt nu när det dessutom är lite "varmt" på kvällen!!!

Kram på dig!

2012-03-27 @ 21:54:17
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Liza

Åh nu blir jag lite avundsjuk.. här ligger snön smutsig och trist i drivor. Nog märks det att det är ett avlångt land vi lever i. Härligt att sitta ute och att redan nu kunna njuta av värme.

Tror jag flyttar ner till Blekinge.. ska fråga maken vad han tycker :D

Superläckert med matchade godisar, så har jag faktiskt gjort någon gång (men säg det inte till nån´). Gillar allt ditt fina röda, man blir glad!

Njut och ha det gott!

Kraaaaaaaaam!

Liza

2012-03-28 @ 00:47:41
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Susihus

Så fina de var i sina röda klänningar, supersöta! Ha en härlig dag och njut av våren. Kram

2012-03-28 @ 08:48:46
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Mia

Härligt med allt det röda.. man blir glad =)



Visst har det varit härliga dagar nu, men nu skulle det bli lite kallare och det skulle visst kunna komma snö i helgen.. Men hoppas våren återkommer snabbt..



Kram Mia

2012-03-28 @ 18:19:40
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Pernilla

I mitt hus skulle gottegrisarna inte kunna motstå. Så länge det är oöppnad förpackning vågar ingen ta men läggs det fram så försvinner de obemärkt en i taget.

/P

2012-03-30 @ 09:03:27
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Monica

Våren kommer och går lite. Vi har som ni både tagit fram utemöblerna och premiärgrillat MEN denna helgen har vi gladeligen tillbringat inomhus och prognosen för påsken ser inget vidare ut heller Grrr!



Så kul med dina förlorade sex kg. Jag kan skryta med detsamma - i höstas var jag förträffligt flitig och livet gick som en dans. T.o.m över julen lyckades jag hålla min nya vikt. men nu har tre stycken smugit sig tillbaka igen så efter påsk ska de bort igen Bannemig!

Jag tänkte vara en "skitsnygg" mamma till sommarens student;-)



Att välja rött året runt i inredningen tycker jag är modigt och det är spännande att titta in här och se hur snyggt du får till det.

De fina kinadockorna gillar jag jätte mycket!



Ha en bra kväll - stor kram Monica

2012-04-01 @ 18:00:06
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback