Tagen!!

Hej!!

Har blivit tagen av söta Sara (micasa), hon har skrivit så fina ord om min blogg, jättekul. Meningen är att jag ska skriva ner fyra bloggar som jag inspireras av. Är inte lätt då jag tycker att många har jättefina och inspirerande bloggar. Ska ändå göra mitt bästa.


Tinaminastina: Hon visar många bilder från sitt väldigt smakfulla hem, fina detaljer som är jättekul o inspirerande att titta på. Hon är liksom jag trebarnsmamma till lite större barn, två pojkar o en flicka oxå, precis som jag. Hon har förmågan att fånga mitt intresse och känns som en kompis.


Theasrum: Hon var liksom Tina en av mina första bloggkompisar. Hon har ett härligt hus med ett flertal saker som hon o hennes make gjort i betong. Jättekul att se då det är ett material som jag aldrig jobbat med. Hon är småbarnsmamma som har fullt upp o jag känner igen mig i hennes vardag. Hon visar gärna underbara foton på havet.

Scaniatjejen: Här har vi en tuff brud som kör lastbil. Hon visar många fina bilder från sina långfärder. Hon pysslar oxå gärna i hemmet. Hennes älskling är hunden Morris som hon gärna skriver om. Gillar henne för att hon är lite annorlunda (mot mig som aldrig skulle våga köra något större än en xc-90) o känns så positiv.

Kixkoll: Hon har under våren / sommaren låtit oss följa med till torpet på renoveringsvisning. Jättekul att se vad man kan göra med ett gammalt hus. Hon visar gärna många bilder på lite häftiga och ovanliga möbler och saker, och tips på var man kan hitta dem.


Ja det var mina fyra inspirationskällor, finns många fler men fick ju begränsa mig.Nu får ni hemskt gärna skriva ner fyra som ni inspireras av...lycka till.

Idag rök altantaket, en del i alla fall. Hade arbetslust, både jag o maken för en gångs skull. Han rev o jag skulle måla alla takbjälkar mm. Men då mina vänner började det att regna så det var bara att gå in igen. Får fortsätta imorgon, hoppas bara lusten att arbeta finns kvar........

image296

Minuter innan ösregnet.......ja allt på bilden ska målas, i torrt väder....

image297

Drip drop, nej ööööööösssssss!!!!

image298

Bättre sitta inne o titta ut på regnet.
Trevlig lördag på er, kram


Kommentarer
Postat av: sara

Inte lätt att hitta en dag att måla på då regnet bara öser ner mest hela tiden. Visst var det svårt att begränsa sig till bara fyra bloggar?! Det finns så många fina och inspirerande. Din blogg har jag följt länge och du är alltid så flitig och skriver kommentarer hos mig:) Hoppas du får en fin lördag! Kram sara

Postat av: Scaniatjejen

Tack så mycket för de snälla orden! Och jag som tänkte "ta" dig.:-) Kämpigt att måla i det där vädret, hoppas det klarnar upp hos er snart! Ha en fortsatt fin helg! Kram

2007-07-28 @ 21:20:50
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: tina

Åååå, jag blir så glad...klart att jag ställer upp och blir "tagen" Mmmmm det blir inte lätt....en del favobloggar är ju redan upptagna ;) men jag hittar nog några!!! Ja, det är så kul att skriva här på bloggen men ibland känns det lite utlämnande....byter gärna mejladress med dej!!! Nu ska vi kika på en film...gubben ropar på mej....jag skriver mer imorron ...eller sen...beror på om filmen är bra....är så himla trött också =)
Ha de och massor med kramar!!!

2007-07-28 @ 21:35:47
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Soffis

Vilka jättesnygga krukor i fönstret, undra var de är köpta?

2007-07-28 @ 22:11:36
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se
Postat av: julia

hahaha,
^^
nu har jag haft liteledigt från bloggen ,
men du får gärna titta in harlite nya inlägg =) kraaam

2007-07-28 @ 22:34:39
URL: http://juliasmusikochfoto.blogg.se
Postat av: malinbayard

Visst är det KUL att surfa runt och "träffas i bloggar". Helt klart ett kul sätt att umgås på - när som helst på dygnet (märker jag nu...).

2007-07-29 @ 00:15:46
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Thea

Tack, tack för de snälla orden, vad glad jag blir =). Ska ta tag i detta ikväll, just nu är jag på jobbet och "fulsurfar".
Ha det bra idag.

2007-07-29 @ 10:27:37
Postat av: Anonym

Tack för tipsen
Ha en trevlig söndag
kram Lily

2007-07-29 @ 11:50:48
Postat av: Vildängel

hmm, ja det har onekligen varit en smula ostadigt väder den här sommaren...

2007-07-29 @ 12:01:46
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Annelie

Regn, regn åter regn... När kommer solen?? Alltid kul med nya bloggar att kolla runt på...

2007-07-29 @ 22:33:34
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: tina

Det finns ett litet mejl hos dej.....
Kram!

2007-07-30 @ 12:46:02
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Amirastri

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2008-10-02 @ 13:55:10
URL: http://amirastri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback