Lååång dag

Godkväll mina vänner. Idag hamnade jag ganska sent framför datorn. Vi har haft lite annat för oss....Gick upp redan halv sju idag, fatta, en lördag, helt sjukt. Jag kan bli sån när jag har mycket att göra, vaknar tidigt och kan liksom inte somna om. Gick upp och åt frukost, maken vaknade och gjorde mig sällskap. Sedan gick jag och mamma en lång runda, var redan ute innan åtta. Solen sken och det var härligt väder.

När jag kommit hem och duschat skulle jag och dottern upp till hennes skola, det var typ basar där. Vi hade bakat chokladmuffins som de skulle sälja och tjäna pengar till klassresan i sexan. Sedan var jag och handlade färg,roller och lite annat. Sedan körde maken och jag ut till ett byggvaruhus och skulle köpa en träskiva till en möbel jag handlade på fynd. Det fattades en undersida på möbeln. Trevliga äldre herrar är det som har stället, fick jättebra material för 60 kr. Ni ska få se senare, jag lovar.. Men nu är hallen prio nr 1. Sedan har vi tapetserat, och jag och dottern var upp till skolan igen för att hjälpa till och sälja och städa undan, hem igen, klippa håret på äldste sonen, skjutsa honom till partajet, tapetsera igen....Puh, nu ska jag lägga mig i soffan, sova kan jag ändå inte innan sonen är hemma, vet att  han får skjuts hem av en annan förälder, skönt.

Har inga nya foton från hallen att visa, är ju inte klart än så jag letar upp nåt ur "arkivet", bara för skojs skull. Kramar på er alla, Maria

image62

Paus i kanotfärden i sjön i våran by. Två av mina tre barn är med på fotot

image63

Kommentarer
Postat av: Donna

Åh vilken underbar bild den längst ner!

Postat av: Maria

HJÄLP!
Jag trodde att ni fått sommar hos er!!
Tänkte att "Men hur himla långt är Sverige egentligen"
Puh. Blev nästan rädd.....

kram!!

2007-03-24 @ 22:30:46
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Johanna

Vilka härliga bilder!

2007-03-25 @ 12:15:18
URL: http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback