Rostfria detaljer

Hej!

Tänkte visa lite rostfria detaljer som finns i vårt hem. Börjar med kapsylöppnaren, spöket. Är köpt i en lokal smyckesaffär här i byn.

199625-14

Här har vi nyckelpigan som tar hand om våra nycklar när vi inte har dem på oss. Den är designad av elever på designskola på orten.




image14

Här har vi fotoramar som jag tycker om, barna får en varsin rad med bilder på sig. Det är ju ett antal år sedan de korten togs, snyft, härliga tider.


image15



Här är en till som äldste sonen köpte till mig i present förra året. Han gjorde ett jobb i skolan om London och skulle skriva ut lite bilder, då fastnade jag för dem och tog ett par till mig. Jag gillar svartvita foton.


image16


Våran köksklocka som jag köpte i Stockholm med förhoppningen att den inte skulle ticka eftersom den inte har sekundvisare. Pyttsan, den tickar visst, det hör mitt känsliga öra.


image17


Jaha det var lite rostfritt det.... Nu får det nog vara bra för idag.

Kommentarer
Postat av: tina

Hej!! Hittade hit via en annan blogg! Vilken fin sida du har och vilket mysigt och fint hem!!! Hit kommer jag garanterat tillbaka....välkommen på en titt till min bloggsida!! Vi ses :)
Tina /

Postat av: MO

Hej Tina!
Tackar, det ska jag gärna göra. Kramis/ MO

2007-03-06 @ 08:02:39
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Kol och krita

Hej! Vilken härlig klocka du har. Gillar oxå rostfritt. Jättefint =)

2007-03-09 @ 21:10:56
URL: http://kolokrita.blogspot.com
Postat av: Kjellmiriam

Great site!!!

2008-10-07 @ 12:00:41
URL: http://kjellmiriam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback