Salladsmiddag......


Idag har jag o syster (ja lillfisen oxå, vart än syster går får hon följa med ju....) varit hemma hos kusinen. Hon bjöd på god somrig sallad med lite olika dressingar till.....måste säga att jag verkligen gillar olika sorters sallader. För tillfället har jag snöat in på ruccola i mina sallader, tycker det är så gott. Blev en liten stund med vuxenprat innan kusinen hämtade sin son som jag skulle klippa......inte det lättaste visade det sig.

Maxi har oxå fått ett besök av mig o dottern o ja såklart lämnade jag stället med lite fynd (förutom mat för stora pengar..).





Ett träfat till mina iittalaljuslyktor....känns fatet igen Tina??? Tror minsann jag härmar dig nu.....





Jag köpte två så den ena hamnade på dotterns rum...var den andra ska få stå är inte bestämt än. Den har kostat 199 kr o jag har kollat lite på den då o då....idag slog jag till då den kostade 19.90, helt överkomligt....har jag sagt att jag gillar rea???? Nähä, då gör jag det nu JAG GILLAR REA!!!!!

/Kramar

Ps, sen har jag föresten fått en nominering av Pernillaochpuma



Tack för det, det har förgyllt min dag och jag skickar vidare den till alla goa bloggisar som förgyller min dag......Ds

Det har tydligen uppstått något problem så det  går inte att kommentera inlägget.....hm, skumt.....men men, see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback