Måååånga bemärkelsedagar...


Det här året har varit hysteriskt....ja när det gäller bemärkelsedagar... 17 födelsedagar har avverkats...3 kvar (om man inte räknar med dem inom släkten som vi bara firar vid jämna födelsedagar, för då är det fler). Lägg sedan till ett barn som fötts, och döpts, 5 jämna födelsedagar (bla min), son som tagit student och körkort (allt ska ju firas såklart..hihi) och ett bröllop....ja, jag har kanske glömt någon....I Augusti var det mellankillen som fyllde 17, o förra veckan fyllde maken år. Han firades med ett kalas i Lördags. Nu dröjer det tills November innan vi har kalas igen, men redan nästa vecka är det svågers tur att fylla år...

Maken fick så fina presenter, ja allt han önskat sig faktiskt.....







Bla fick han denna underbara buketten av sina föräldrar.....såååå fin, jag skulle önska att den levde för evigt ;) Älskar den färgkombinationen o funderar på att måla en väggmålning bakom soffan, kanske i en härlig färgsprakande palett...eller svart /vit...får se.

Äldste sonen var såklart hemma, o när vi på Fredagskvällen satt o surrade innan filmen satte igång så sa han : Oh vilken ljudnivå...Jag trodde ju såklart att han tyckte vi var störiga så jag ursäktade oss.. men då sa han : Jag saknar det ljudet, det är så tyst i lägenheten...Den stackarn har lite hemlängtan i mellanåt o även om det är kul att höra så vill jag ju att han ska trivas. Nu har han o flickvännen fått tag på en liten lägenhet så de kan lämna andrahandstvåan....Han undrade om jag ville komma ner o hjälpa dem att fixa till lägenheten.....SÅKLART vill jag det....hihi. Vill absolut inte "tvinga" mig på dem, men när de frågar o vill.... ja det är ju en helt annan sak :)

Hoppas allt är bra med er

/kramar

Kommentarer
Postat av: Malin B

Underbar firarbukett! =)

Visst vill mammahjärtan att barnen ska trivas där de är!!!

Din son och hans tjej har anlitat världens bästa inredare! =)

Postat av: petra

vilken underbart härlig bukett.

Gratta i efterskott från en bloggare ;)

Massa födelsedagar ni har hunnit plöja igenom. Vi har oxå massor från nyår fram till midsommar sen avtar det lite. Men första halvåret är massa kalasandet.



Åhh, vad kul att få hjälpa dem att inreda, Klart dem vill ha hjälp av dig, du har såå bra öga för det där.



många kramar till dig från mig

2009-10-05 @ 15:45:41
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Annette

Oj så många kalas det varit i år för er!



Jättefin bukett!!!!



Kram Annette

2009-10-05 @ 17:25:54
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken fin bukett..

Vad mycket kalas ni varit på, men ganska kul fast det kan ju bli lite dyrt men såå kul :-)



Härligt när sonen ber om hjälp, då ställer man ju upp direkt :-)



Ha en bra vecka..



Kram

Mia

2009-10-05 @ 20:27:40
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Liza

Många kalas blir det.. kul är det!! Vilken vacker höstbukett, underbara färger!

Kul att du är tillbaka igen - har saknat dig!

Kram!

Liza

2009-10-05 @ 22:43:01
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Buketten var verkligen helt underbar.

/P

2009-10-06 @ 11:35:39
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Ja, det kan ju hända att man blir liiite mätt av att äta tårta och annan snaskig mat i sådan där mängd! Själv åt jag chokladtårta i tre lager i lördags, man vacklade ju från bordet efteråt ;-)



Jag kan känna igen mig i det sonen sa... jag minns när jag precis flyttat 100 mil från familjen, man ringde hem, och hörde de vanliga middagslammerljuden i bakgrunden.. och man längtade hem så att man nog grät en skvätt efter att man lagt på luren. Och med 100 mil emellan var det inte så lätt att åka hem över helgerna precis. SÅ var glad att du har sonen ändå på närmare håll!

2009-10-06 @ 21:42:37
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Vilken jätteläcker och höstig bukett! Du har mycket fina kuddar i soffan ser jag, bland annat från H&M va? snygg kombo! Kram Emmy

2009-10-06 @ 21:47:36
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Sara - Zassi

Ååh vilken underbar bukett han fått!

Och vad roligt att få vara med och inreda lite :)



Kramkram//Sara

2009-10-07 @ 11:14:21
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Therése

Hihihi det var mycket att fira det ;-)

Men det är ju så roligt också!!



Det är så kul å se att vi har så mycket lika i hemmet (det är väl för att vi har så himla bra smak vi två, eller hur!) ;-)

Vi har haft sån beige soffa, har sytt likadana kuddar av Ikea träd-tyget och likadant soffbord har vi också!!

Du får ha en härlig dag!

Kram Therése

2009-10-07 @ 13:01:47
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback