Tomtefamiljen har flyttat in...

Här i byn har det de senaste åren satsats väldigt mycket på barnfamiljerna.Simhallen har byggts om, skejtarpark (skrev som det uttalas;) har byggts, en ungdomsgård, och sist men inte minst...den jättefina stora lekplatsen..Om ni frågar mig, så är det 15 år försent ;) Men, men kul för alla med småbarn....Vid cykelvägen som ligger bredvid lekplatsen så finns det en liten grotta...mm, spännande. När mina barn var små så höll fyllisarna till där, men nu...ja nu är det andra bullar...





Utanför står två ståtliga granar, o en liten postlåda står oxå utanför....hm, vadan detta?



Vi går lite närmre....



Jomen, nu har fyllisarna flyttat ut...o in har tomten o hans familj flyttat :) Så fint....(lite suddiga bilder, jag tog dem med mobilen när jag gick förbi...kunde inte låta bli att fota den fina familjen)

Ringde till syster o sa att vi måste gå ner med tjejerna o hälsa på o lämna önskelistor.....

/kramar på er

Kommentarer
Postat av: Milla

Men OJ så himla mysigt det gjorts i grottan. Vilken kreativ idé!

Kram Milla

Postat av: Linda

Men gud så mysigt, tänka att det fortfarande görs "sånna" grejer för barnen.

Hoppas ni får en bra helg, Kram

2010-12-03 @ 22:46:16
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Mia

Har läst ikapp lite som jag missat här..

Vilken härlig soffa ni köpt, något sådant skulle jag kunna tänka mig hemma.. Vår soffa är oerhört oskön och jag hade tackat ja till en ny på momangen..



Och så julfint du har gjort det.. Mysigt nu inför julen..



Var ett tag sedan jag gick förbi tomtarna i byn, har inte sett brevlådan innan.. Får nog gå en runda med kameran jag med :-)



Ha nu en fin helg..



Kram Mia

2010-12-04 @ 01:45:15
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hoppas tomten blir utsläppt till den 24.e Haha

/P

2010-12-04 @ 14:53:40
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Vad gulligt :-)

Hej förresten, det var ett tag sedan!

2010-12-04 @ 22:11:38
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback