Jo, jag har fått så jag tiger...



Ja okej, jag älskar snö, men nu är jag faktiskt rätt nöjd...







Gick ett steg utanför dörren, o då ser det ut såhär.....Ganska tung snö att skotta så det är tur att uppfarten inte är så stor...

Nej jag tror jag vill gå in igen...



Därinne brinner en brasa i kaminen så jag går in istället ;)

Visst märks det att dagarna har blivit "längre". Idag får tom. dottern gå hem från konfirmationsläsningen själv (jag brukar köra o hämta henne, o det har inget att göra med att jag vill curla (även om jag är lite av en curlingmamma) henne, nej jag vill inte att hon ska gå i mörkret hem på kvällen).

Såg ni bygglov igår?? Då såg ni lite av min hembygd oxå...ja om ni kommer ihåg den där antikaffären. Den har jag visat i ett tidigare inlägg. Jag o syster (vi var däruppe igårkväll o bastade o kollade på bygglov) blev sugna att åka dit, det var ett tag sen nu....

Nähä, på träningsstassen för ett 75 minuters step up pass....

Ha en fin kväll
/kram

Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

Åhh, jag missade bygglov. Men jag kommer ihåg ditt inlägg om antikhandlaren med de fantastiska skyltfönsterna. Jag är där ibland och kollar. Det tar ju en stund att gå igenom allt han har, rummen tar ju liksom aldrig slut...

Postat av: Therése

Jovisst räcker det med snön nu kan man ju tycka, kan bara ligga kvar över sportlovet också för barnens skull (sen vill jag ha vår!) :-)



Såg bara halva programmet, eller rättare sagt slutet...synd att jag missade antikhandlarn!



Sov så gott...Kram!

2010-02-03 @ 22:48:50
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag såg Bygglov. Trevlig hembyggd du har!

Här fortsätter det att snöa. Måste ut och skott igen för det kommer en kund om en stund. Skulle vara tråkigt om de inte kunde ta sig från parkeringen. Suck!

/P

2010-02-04 @ 10:52:49
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Maud

såg bara lite av bygglov...va på jobbet;)men jisses vilket hus! här fick vi ca 30 cm snö igår natt/dag...ojoj vad tungt de va...ja nu e de bra för denna vintern tycker jag...kramkram

2010-02-04 @ 14:24:49
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Annette

Va härligt det ser ut med snön på bordet :-) Men jag är också trött på snön.

Skönt att det vänder och blir ljusare.



Kram Annette

2010-02-04 @ 22:55:10
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Malin B

Attans, nu missade jag något.

Jag som har sett några Bygglov nu på sistone missade det sista, höll på med mina köksskåp då. ;)

2010-02-08 @ 15:55:02
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback