Jul i hallen...

Dottern har "skaffat" pojkvän....ja, det är ju oundvikligt att det händer, förr eller senare....nu hade jag hoppats på senare... ;) De har varit "ihop" (ja tydligen säger man inte så längre, utan man är tillsammans) i lite över en vecka. Vid 15,5 års ålder är det inte helt oväntat ,men som sagt....Vet inte varför jag inte känner likadant som när äldste sonen blev "ihop" med sin gulliga flickvän. Då var det liksom...åh vad kul, bra jobbat...typ. Nu är det minstingen (ja hon kommer väl alltid att vara det..) det handlar om, o kanske är det för att hon är en tjej som det känns lite mer oroligt, förstår ni? Nåja, vi får väl se hur pass länge det varar....kanske lika länge som hans doft dröjer sig kvar i huset när han har gått...hihi, han luktar mycket...o gott :)

Ja, nu handlar ju såklart mycket om julen, o min hall har fått lite juliga inslag...















Japp, lite juligt i alla fall....

Ha en skön kväll

/kramar på er

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vad fint :-)

Postat av: Milla

Coola snögubbar! Ja du det där med tjej och pojkvän... Min dotter (äldsta barnet) hade sin första när hon gick i 9:an, kändes onekligen konstigt i liksom hela familjen. Sen kom en till, men sitt sista 1½ året var hon singel, och vilken skön frihet OCH lycklig tjej! Hon var aldrig glad när hon hade pojkvän konstigt nog, det var väl för att hon valde fel förmodligen :=) och nu hoppas jag det dröjer länge innan hon skaffar någon ny, när hon nu är i USA... Kram Milla

2010-11-30 @ 21:00:47
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Liza

Jodå, jag förstår precis känslan när ens dotter skaffar pojkvän... har ju tre flickor så jag har upplevt samma sak! Lite orolig är man som mamma!!



Ljuvligt julig hall.. tänk att vi äntligen har fått plocka fram julsakerna! Jag är lycklig som ett barn!



Känner ännu ljudet av MR-tecnot i öronen - det var inte kul alls.



Ha det gott!

kraaaaam!/Liza

2010-11-30 @ 23:31:42
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Men du vad välkomnande och fint du har det i hallen =) Ljusringen med we are family var verkligen cool.



Spännande att dotra skaffat pojkvän. Bonusgrabben på 15 är inne på sin tredje flickvän (tror jag) nu, fast jag förstår inte heller det där riktigt för dom umgås lika mycket fast det är 'slut'. Det bara tillkommer en tjej till typ..



Ha det gött!

Kram/Sara

2010-12-01 @ 07:31:29
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback