Ikea har så bra tyger...

Det var länge sedan jag var på Ikea...o vi höll på att inte komma dit idag heller ;) Men det gick vägen... ;).
Jag hade inte så mycket på min lista, syster desto mer. Såklart fanns inte det jag skulle köpa till dotterns rum, en expedit (lilla hyllan), kommer troligtvis imorgon (fast så stod det på deras lagersaldo igår, ja att det skulle komma in troligtvis idag..jaja). Tyger blev det desto mer av istället...Såååå fina tyger de har, bra kvalité, o bra pris...



Här ligger de på bordet...o jag gottar mig....hm, vad ska det bli av allt....



Det röda..till jul, gardiner, kuddar...eller något :)



En slät kappa till syrummet/gästrummet...blir det av detta tyget.



Tygtavla...till dotterns rum, tycker jag, det är ju en rosa fågel i...hm, får se vad hon tycker.



STOR tygtavla (istället för fondvägg inne i syrummet/gästrummet)...



Sen kunde jag inte låta bli att stoppa visningsexemplaret (ja de var slutsålda) av den härliga "ljusstaken" i påsen...kommer bli så fint till jul...

Nähä, nu ska jag o dottern snart börja på Fredagsmaten :)

Trevlig helg på er
/kramar

Kommentarer
Postat av: tina

Å vad mycket fint du fick med dej från blågula varuhuset, "ljusstaken" skulle jag köpt men den var slut =( hoppas den kommer in för den är verkligen fin!Tråkigt med C´s morfar...beklagar... och tråkigt med er brist på kontakt med släktingarna där.

Vad roligt med en ny soffa....den ni har ser skön ut, men visst är det roligt med lite nytt!Jag har tröttnat lite på vårt matbord och stolar i ek,jag föreslog för P att vi kunde måla det svart....tror inte han blev överväldigande glad hahaha! Får lägga in en långsiktig övertalningsplan....=)



Förresten, härliga tyger du köpte också...Ikea är superbra på att ha snyggt till en perfekt peng...gillar!



Nu ska vi göra oss iordning...vi ska på P´s pappas 80-årskalas...kul och lite skönt att slippa laga mat ikväll ;)



Ha en fin helg vännen å kram till dej...hälsa familjen!



tina



Postat av: Fröken Fräken

Det var evigheter sedan jag var på Ikea också, jag har inte varit dit sedan i somras..! Helt enkelt för länge sedan! Vad härligt att ha så många tyger att pyssla med, jag är så sugen på att köpa hem ett lass jag med (säger hon som har helt skåp fullt med tyger) Hoppas att ni har en härlig kväll framför er, här väntar jag på hemleverans av pizza!

(och det har slutat klia, jippie!)

2010-10-29 @ 17:17:04
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Linda

Så mycket fina tyger du hittat, jag står alltid och ser på alla fina men kan aldrig bestämma mig och det lutar med att jag inte köper något:)

hoppas ni har en mysig kväll, Kram

2010-10-29 @ 22:40:28
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Mari

Go morgon!!! Oj vilka tyger...har totalt missat IKES:s tygavdelning på ett tag:-).

Fast har massor av tyger o bara ligger o ligger iofs t.om nya gardiner som aldrig kommer upp. Intresset finns inte när man bor på två ställen lixom. Ha det så gott o KRAM

2010-10-30 @ 07:34:45
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: maud

Fina tyger;), kommer till IKEA alldeles för sällan, närmaste är ca 6-7 mil härifrån och så tråkig väg att köra;(. Ljusstaken skulle jag gärna ha här oxå;). kramar, ha en bra helg...för mig e det dax för jobb ikväll och sen dag imorrn..men först ska vi kolla på när minste sonens flickvän tävlar i discodans, idag är det här på hemmaplan!

2010-10-30 @ 10:41:02
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Liza

Snart ska jag få åka till Ikea också! Döttrarna ska eskortera mig.. och på listan står TYGER, BADRUMSBELYSNINGAR och lite annat smått och gott! Blir så glad när jag ser tygerna du har köpt - det blå varuhuset har bra kvalitet till bra pris.

Ha det gott!

Kraaaaaaaaaaaaam!

Liza

2010-10-30 @ 14:01:14
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Annette

Fina tyger du köpt. Den ljusstaken har jag också tänkt köpa, hoppas den finns kvar på lördag.



Ha en fortsatt fin helg!



Kram Annette

2010-10-30 @ 22:32:38
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Lotta

Läckra tyger, ska bli spännande att se resultatet.

Ha en mysig söndag

Kram Lotta

2010-10-31 @ 10:35:04
URL: http://findmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback