En härlig helg med Martin ;)

Att falla för Martin Stemarck...ja det gjorde jag förra helgen ;)

Förra helgen var en sådan där feelgood helg...Ja, ni vet, när man på Måndagen känner sig sådär jättenöjd över att ha en härlig helg bakom sig. På Lördagen var jag o syrran med våra tjejer på en "utflykt"... Sen på Söndagen, ja då var vi ute i parken där det var en massa festligheter (allt gratis), karuseller, fika, fiskedamm, korv o bröd, popcorn...o inte minst, uppträde av Martin Stenmarck :) Jag har väl aldrig varit ett stort fan av honom, men efter i Söndags är jag det ;) Han var helt toppen, han bjöd på sig själv o gav oss i publiken en härlig upplevelse...O jag föll som sagt....i dubbel bemärkelse. Dottern hade med sig sin söta lilla rosa kamera, men hon ville absolut inte fota själv (pinsamt..). Jag (snälla mamman) erbjöd mig såklart att agera fotograf. Jag hukade mig fram mot scenen o tog en hel del foton, men det jag inte såg var att lillMini gick efter mig o satte sig precis bakom mig. När jag så skulle backa igen så satt ju hon där. För att inte trampa (ihjäl) henne så fick jag liksom slänga mig åt sidan...Jag hamnade på rygg med benen i vädret, jo rätt upp (något pinsamt för dottern..hihi). Hoppas så att alla var upptagna av att kolla på Martin så de missade min fadäs...
Efter det vågade dottern gå fram o fota själv, ja hon kunde väl inte göra bort sig mer än vad jag gjorde i alla fall...Dottern fick också en autograf o så fotade jag dottern ihop med Martin...(lite pinsamt att fråga om jag kunde få ett foto på oss ihop också, men jag passade på att småprata lite med honom o tacka för en bra spelning, o ta honom i hand...;)







Ja här var några av fotona som togs förra Söndagen...Det roliga är att min kusin är ruggigt lik Martin, nu träffar jag inte honom så ofta för han bor på annan ort, annars skulle jag be att få fota honom så skulle ni få se hur lika de är...

Trevlig kväll mina vänner
/kramar



Kommentarer
Postat av: Mia

Vad synd att jag inte såg när du ramlade ;-) Jag hade ju kameran beredd ;-)

Bra bilder fick du av snygga Martin.. Visst är han bra och han verkar ha båda fötterna på jorden :-)



Njut av veckan nu..



Kram Mia

Postat av: maud

Hahaha, skulle gärna sett dig då;)...jag tycker om Martin jättemycket men har aldrig vart och kollat på honom live...så du kan tro att jag e avis nu =). kramar

2010-09-08 @ 09:18:04
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Jag har fallit för honom för längesen jag;) Däremot aldrig lyssnat och sett honom irl ännu. Bra foton. Ha en trevlig onsdag.

2010-09-08 @ 11:12:13
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback