Pinsam igen...

Inte för att jag är buskablyg precis, meeeeen det var ju inte meningen att jag skulle speglas i altandörren i det tidigare inlägget...Inte i trosor o linne i alla fall....Något pinsamt, men att göra bort mig är väl min lott ibland. Jag var på väg in i duschen efter ett träningspass...så därför den snygga outfiten ;) Jaja, hoppas ni överlever....

Nu kommer några suddiga bilder (ursvårt att fota levande ljus ibland). De här hängande sakerna fick jag i present av min svägerska för 1,5 år sedan. I hallen hänger de o lyser lite mysigt sådär framåt kvällningen....





Nähä, nu får jag kolla vidare på Idol...

/kramar på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha :) Man får vara beredd på allt!



Krukorna köptes på Gekås i söndags, 40 kr styck! Som hittat :)



Att vända på plattorna kan iaf vara en tillfällig lösning, det kan bli ganska dyrt att byta. De brukar oftast se ganska fina ut på baksidan.



Kram, Emma

Postat av: Liza

Hej vännen! Missade totalt din spegelbild... :D

Visst sjutton är det svårt att fota levande ljus, de lever sitt eget liv. Lyktorna är superfina tycker jag, ger säkert ett fint sken. Mina smålyktor har jag hängt upp i kedjor (på balkongen).

Jag är lite bättre, mkt beroende på den medicin som läkaren tycker att jag ska ta. Hjärnan blir som bomull men jag får sova bättre iaf och det gör mycket!

Sköt om dig vännen!

kraaam!

Liza

2010-09-14 @ 21:57:20
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: gella

Haha! :D Det tänkte jag aldrig på när jag läste inlägget. Jag såg bara ditt fina pynt! :)

2010-09-14 @ 22:00:42
URL: http://gella.blog.se
Postat av: Malin B

Jag såg inte heller någon "halvnaken" Medaljong.

Kanske dags att gå till optikern? Anar att "ålderssynsvagheten" snart traskar in i mitt liv. ;)



Ljuslyktorna är jätte läckra. Sådana skulle gärna få finnas hemma hos mig också, jag som har stor förkärlek för just ljuslyktor. Speciellt denna årstid förstås.



Kram!

2010-09-15 @ 07:34:24
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tyckte de var riktigt fina! Gjorde sig bra där :)

2010-09-15 @ 09:35:31
URL: http://syssla.blogspot.com
Postat av: Camilla

Nämen, så tokigt. :-D

Jag hann i alla fall inte se något.

Åh, men snyggaste olivträdet ju! Hoppas att det löser sig med vinterförvaring till det.

Kram vännen!

2010-09-15 @ 21:39:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: tina

Hihi....så det kan bli....det missade jag =) Vilka mysiga ljuslyktor...nu är det underbart att tända upp en massa ljus på kvällarna.Mysigt och välkomnande där i hallen! Sitter här och väntar på att kaffet ska rinna ner, har gjort en paj som jag och H ska smaska lite på innan resten av gänget ramlar in. Han jobbar hemma idag...skriver på uppsats och lite annat...jag får vara lite bollplank och det är jag ju så gärna=)

Jag har olivträd också som ska övervintras, ska nog ta in ett och låta det andra stå i uterummet..det vi hade ute klarade sej bäst förra året.

Ha nu en fin dag och vi hörs....kram!!!



2010-09-16 @ 13:39:44
URL: http://tinaminastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback