Cupcakes o dans...

En regnig Fredag, vad passar bättre än att baka lite....? Dottern älskar att baka, det kan jag väl inte säga att jag gör, men ibland är det trevligt att göra det tillsammans. Vi bakade cupcakes, himla poppis har jag förstått...





Vi gjorde vanliga muffins o sen gjorde vi en topping av 200 g philadelfiaost, 50 g margarin, 2 dl vispgrädde, 2 tsk vaniljsocker o en halv dl florsocker. Detta vispades samman o sen droppade vi i lite karamellfärg, för den rosa färgens skull :). Mumsiga..
Efter fikat då vi var mätta o stinna så tog jag o dottern ett danspass...Vi har köpt spelet Just Dance 2 till vårt Wii...o jisses vad kul det är. Rikitgt bra träning oxå, vi dansade nog en 8 låtar o svetten dröp om oss...Det var bara att hoppa in i duschen...igen.

Ha nu en underbar Fredag, o jag måste säga att jag blev glad över att få så trevliga kommentarer av er (trodde jag var bortglömd...)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Frida

Välkommen tillbaka och ha en trevlig helg!

Postat av: Malin B

Men så KUL att se dig här igen!!! Jag hoppar och dansar runt av glädje - nu när jag likt Alfons bara skulle kolla lite innan jag gjorde salladen till maten. ;)

Jag återkommer hit, var så säker!!! Det har varit lite mycket här de sista två veckorna, bröllop, 40-årsfest, barnafödande, bebismys och så hyperstressad första arbetsvecka. Ögonen går i kors men skönt att allt gått bra förstås. Jag har allt tänkt på dig både nu och då och hoppats, hoppats att få se dig här igen. =)

Kram på dig!

2011-08-12 @ 16:08:28
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Anonym

mums va gott perfekt med en bakdag en ruskdag,kramen

2011-08-12 @ 20:49:17
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej, vad kul det är när man hittar bloggar via andra bloggar osv =) Hittade till dig via din super gulliga kommentar om mig och min butik hos nattmia =) Tusen tack =)

Mysigt med bak, ser väääldigt gott ut. Jag skickade maken för att handla bla vit choklad då jag tänkte slänga ihop en vitchoklad kladdkaka med hallonsås o vaniljglass MEN karln kommer hem med ett kvitto på chokladen men INGEN choklad, haha!! Blev inget bak =)



Önskar dig en trevlig helg

KRAM Tessan

2011-08-12 @ 21:14:03
URL: http://himlavit.blogspot.com
Postat av: petra

Mmmmm, såg smarrigt ut!!!!!

Bortglömd, pfffff, nej men saknad ; )

kramkram och trevlig helg

2011-08-12 @ 22:39:05
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: tina

Hej Vännen!!! Åh vad kul att du börjat blogga igen...har verkligen saknat dej, blir så himla glad att höra ifrån dej! Vi har precis vinkat åt goda vänner som varit här och ätit och druckit gott så det blir en liten kort kommentar här hos dit nu på natten=) men vi måste maila och höra hur allt är!

Ha det nu så jättebra och hälsa de dina..vi hörs snart!

Varm kram

tina

2011-08-13 @ 00:36:32
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: pia

Kul att se att "du är tillbaka" :) Såg goda ut de där cupcakes´en..mmmm...

Vi hörs å ses på bloggarna ;)



kram

2011-08-13 @ 18:39:11
URL: http://baramittlillahem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback