Kanonhelg...

Hej mina vänner..

Idag fyller mellankillen 19 år, GRATTIS till honom! Hans dag började med sång o paket på sängen, o sen for han till tandläkaren..hihi, lite kontraster där. På Fredag ska vi ha kalas för honom, o i helgen som gick slet vi hårt för att få färdigt trädäcket. Det lyckades :), igårkväll satte maken upp staketet som fullbordade verket ;)







Nu hoppas jag att vi i höst tar tag i friggeboden o färdar den...







Fastän vi jobbat hårt i helgen så har vi hunnit med trevligheter oxå. På Lördagkvällen bjöds vi på kräftskiva ;), vi hade jättekul o dansade till långt in på kvällen... På Söndagen var vi ute i parken o kollade in den här killen...



Eric Saade showade loss...Det var fullt av folk o jag ville inte trampa ner småflickorna som stod längre fram för ett foto, så detta får duga ;)...Summa kardemumma, en kanonhelg.

Nähä, nu kommer syster o hämtar mig snart, vi ska till åka o titta på växter..

Kramar

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så fint det blev! Där skulle man ju lätt kunna hänga alla dagar!



Du skrev själv precis i slutet vad jag tänkte:

NI verkar haft en kanonhelg!

Postat av: Malin B

Men himmel och pannkaka så läckert!!! =) Fast det är jag ju van vid när du visar upp bilder från ditt hem. ;) Jag är glad att jag får komma på besök på detta vis, passar mig perfekt.

Huj vad ni hann med mycket, hos oss var det en helg i fotbollens tecken. Sonen vaktade målet både i A- och B-laget. Det blev en vinst- och en förlustmatch så lite var varje där. ;)

2011-08-24 @ 19:39:27
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Liza

Det här gillar jag! Så läckert ni har gjort! Vad ni har jobbat!

Många kramar!

Liza

2011-08-24 @ 21:48:19
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Annette

Vilken bra helg du haft. Det ser jättefint ut på trädäcket. Hoppas det blir många fina sensommardagar så ni kan njuta där redan i år.



Kram Annette

2011-08-24 @ 22:26:51
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Malin B

Tack för gratulationerna! Inte konstigt att du missat bemärkelsedagen, det syns ju varken gråa hårstrån eller rynkor. ;) Nä, jag skojar bara! Men i ärlighetens namn är 40 bara en siffra! Jag märker då ingen skillnad - ännu så länge får jag väl tillägga.

2011-08-25 @ 18:07:55
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Petra

SÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGT!!!!

vilket jobb ni har gjort och supersnyggt är det. Jag är Såååååååååååååååååå avundsjuk, så fint vill jag oxå ha det.

Känns som att vi aldrig kommer komma till skott med vårat trädäck, men det är väl för att vi vill bygga ett gigantiskt däck, men om man gör dem olika delarna i etapper kanske det kan bli lättare. förhoppningsvis till våren.



ha det gott och njut på erat finfina däck, hoppas det blir en fin höst i alla fall, för sommaren vete katten var den tog vägen.



kramkram

2011-08-25 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback