Min kära stringhylla...

Förra hösten, o våren letade jag efter en stringhylla till mitt kök....På blocket försvann de illa kvickt, ja de som passade plånboken o närheten till oss.
Så en dag sa svågers systerdotter, att hennes farmor o farfar hade en stringhylla liggandes...om jag ville kunde jag få den!!! Japp, vilken lycka. Den var lite sliten, men med lite ny sprayfärg på gavlarna (den där vita "gummifärgen" gick inte att rädda, den var för skavd), o lite inoljning på hyllplanen så blev den så fin :)







De här söta burkarna passar en gottegris bra.



Ännu fler burkar till godsaker.....

Ha en skön kväll, här har det regnat till och från hela dagen så nu blir det soffan o tända ljus....lite mysigt ändå :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heeej vännen! Nu måste du börja blogga igen, saknar dig!

Vilken lycka att få en stringhylla, de är så snygga ju. :) Jättesnyggt.

Jo, tack det är ganska bra. Åkte på giftstruma i april, så våren och sommaren har varit jobbig med behandlingar och träningsförbud - men nu tycker jag att jag börjar komma igång så smått igen. Tack och lov har jag inte fått några ögonproblem, hade ganska lätt förhöjning av värdena - men har känt mig såå låg och nere. Usch!

Mysiga bilder från Rhodos.

Kram kram!

Postat av: Jenny

Jättekul att du är tillbaka! Snygg hylla.

/Jenny

2011-08-11 @ 20:31:11
Postat av: Jenny

Jättekul att du är tillbaka! Snygg hylla.

/Jenny

2011-08-11 @ 20:34:23
Postat av: soffie

tjohooo va kul att höra från dej igen å va fint med burkarna på den fina hyllan,kramen

2011-08-11 @ 20:51:35
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh vad roligt att se till dina blogginlägg igen =)

Har nu läst de båda som du lagt ut och den där Rhodosresan såg ju inte allt för dum ut, hade gärna åkt en sväng för att få lite lata soldagar..



Och vilken tur med stringhyllan, jättefin blev den där på väggen med de härliga burkarna på..



Nu hoppas jag ju på fler inlägg =)



Kram Mia

2011-08-11 @ 23:09:12
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Susihus

Välkommen tillbaka, va skoj! Så fin den blev hyllan och superfina burkar.

Här njuter vi av de sista semesterdagarna...lite trist väder denna veckan men men skönt att vara ledig

Ha en toppengo fredag

Kram

2011-08-12 @ 12:28:10
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback