Ingen dumstrut inte...

December månad är en av årets mysigaste, det tycker i alla fall jag. Kunde det sen bara komma lite (nja, gärna mycket) snö också, så är jag toppennöjd :)
Dagarna har rullat på o det var inte meningen att ha ett sådant långt uppehåll, meeen ni vet hur det kan bli ibland. Vi har firat äldste sonens födelsedag, varit på julbord, handlat julklappar.. o i Söndags ordnades den första julmarknaden (såvitt jag vet) här i byn....Mycket trevligt.
Idag har vännen C varit här på en långlunch...vi fick oss ett gott skratt då hon tog av sig jackan...vi hade nämligen likadana klänningar på oss (vilken tur att vi inte bestämt oss för att luncha nere i byn...out in public ;)..Nej nu fick det räcka med dotterns goda skratt när hon kom hem och fick se oss sitta i soffan, som ett par tvillingar...hihi

Såklart har här julpyntats...ja, många tycker kanske att det är trist med sådant, men inte jag inte.....





Efter att ha fått lite inspiration på julmarknaden så gjorde jag ett par strutar (av det som fanns hemma) o "slog in" ett par hyacinter....enkelt o lite smågulligt...

Hoppas allt är bra med er alla som av någon anledning "ramlar" in här....

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Liza

Har ramlat in är då och då för att se hur du har det... nu vet jag... du har pysslat! :D

Skojar bara, är bara så glad att se dig igen. Skrattade gott åt din kommentar om tomten hos mig. Ingen är rädd för våran..skulle tro lillA skulle vilja hoppa på den!!

Så smart med strutarna, det var nytt för mig. Snyggt som bara den och så juligt!

Ha det gott vännen!

Kraaaaaaaaaaaam!

Liza

Postat av: Pernilla

Hej! Har saknat dej!

Vad påhittig du är. Hyacinterna blev jättefina.

/P

2011-12-06 @ 17:04:03
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Malin B

Å, vilken julklapp att höra ifrån DIG! =)

Jag blev så glad så. Visst är det så där, när det blir långt mellan inläggen så glömmer man nästan bort att skriva ihop något men man tänker på sina goda bloggvänner ändå.

Här har det kommit ett par centimeter snö i dag och genast kommer julstämning! Hyacinter är så fina och dina var minsann extra piffiga.

2011-12-06 @ 21:17:51
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Monica

Så skönt att se dig här igen och vid gott mod. December är verkligen en favoritmånad med alla mysiga förberedelser och goda saker att stoppa i munnen.

Dina hyacintstrutar är ljuvliga. Det tipset tar jag med mig. Perfekt att dekorera julbordet med.



Stor kram //Monica

2011-12-06 @ 21:37:51
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Nämen heeeej! Jag är så mycket sämre på bloggstopp, jag fixar ju inte ett dygn ens. :/

Kul att du är tillbaka.

Vilka söta små blomstrutar. Annorlunda, men fina. :)

Och japp - i dag kom första ordentliga snön. Härligt! Tyvärr ska det väl töa bort på fredag, men lite hoppfullt blev det i alla fall.

Kramar!

2011-12-07 @ 19:47:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback