Regnig dag...

I helgen går jag och maken "om varandra". Han ska på typ kickoff med övernattning imorgon, Fredag. Och jag ska som sagt på klassfest på Lördag...Innan klassfesten så ska fenomenet förfest inträffa.. Har ni tänkt på att vid just förfester så samlas ett gäng människor, som aldrig brukar umgås annars..Nej man drar ihop ett gäng, helst så många som möjligt, för att sitta o dricka ihop ;) Lite märkligt kan tyckas... men jag hoppas det blir kul, o att klassfesten blir minst lika kul...för ofta blir ju förfesten roligare än den riktiga festen.

Idag har det regnat hela dagen :(...trist, så jag hoppade powerwalken o dansade istället...Alltså att dansa till Just dance 2 är så himla kul...meeen otroligt jobbigt, jag blev minst lika blöt (av svett) som om jag tagit en runda i regnet...När tom. Maila vände i dörren så behöver jag inte ha dåligt samvete för att hon inte kommer ut på promenad heller ;), nej hon gillar inte regn, hihi



Nej, bättre att tända lite ljus o mysa istället....

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: razzel

Ha ha - du har tur! Mina softisar verkar inte märka varesig den regnar eller snöar, alltid jättekul att gå ut.... Så det är bara att klä sig efter väder - och torka golv när man kommer hem med sina "blötdjur"

Postat av: Liza

Ja, det är regningt och trist här också! Tack och lov för mys inomhus med tända ljus!

låter som om du har en trevlig helg framför dig!

Ha det gott!

Kraaaaaaam!

Liza

2011-10-06 @ 17:25:36
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag håller tummarna för att du får jätte kul!

Här ska det också bli förfest på lördag, men det är inte jag som ska partajja utan sonen. Det är ju dock lite "kul" att han vill/vågar ta hem kompisarna när vi andra också är hemma... Okej, lite baktanke kanske för det är ju "taxi" beställd av den snälla mamman...

2011-10-06 @ 21:01:15
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback