En trevlig dag...

Idag åkte jag o syster  o hennes småflickor till stan för att träffa kompisen P....Som vanligt tog vi en fika på stan o strosade omkring en stund...vi hade lika trevligt som alltid :) Vi pratade om den kommande klassträffen som ska gå av stapeln i Oktober....tror det kan bli jättekul. Det är alla nior som gick ut mellan 85-89 som är inbjudna, så det kan ju bli en hel del folk (om det finns intresse såklart).

Nu väntar jag på att sonen ska komma med bussen, då ska jag köra ner o hämta honom o sen blir det grillat på altanen..hoppas en härlig kväll ligger framför oss, vi har vädret på vår sida i alla fall :)







På stadens torg säljs blommor till väldigt förmånliga priser....mina marschallhållare får tjäna som krukor ett tag för jag köpte lite taklökar att sätta däri..Bra med saker som kan ha fler användningsområden ;)

Ha nu en härlig helg
Kramar

Kommentarer
Postat av: Frida

Det där såg ju fint ut, både vädret och "lökhållarna".

Ha en fin helg du med!

Postat av: Annette

Jag önskar dig en riktigt mysig helg!

Snyggt med taklökarna!!!



Kram Annette

2011-09-03 @ 00:00:24
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Malin B

Hoppas det kommer en massa trevliga människor på klassträffen, jag var på en för några år sedan. Festen hade ordnats av ett företag och tyvärr var det bara en handfull som hade hörsammat inbjudan, bara jag härifrån - de andra som kom var från de större städerna. Men hur som helst var det jätte kul att se de som verkligen kom. Helst när en som vi mindes som liten och väldigt kraftig kommer in smal och två meter lång. ;) Lika kul då som nu var han dock och DET är ju huvudsaken.

2011-09-03 @ 15:12:07
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback