Rent i mina skåp...

Ibland bara måste man, o idag kändes som en bra dag, regnet har duggat tätt hela dagen ;)





Jag har städat ur alla mina köksöverskåp, o diskat allt porslin. Eftersom jag har finporslinet där så fick det bli en hel del handdisk....hade minsann glömt hur okul det var...







De här kopparna har varit makens farmors, o de är så himla fina tycker jag...

Jag organiserade om lite, tog bort en del för att få mer plats...sen att jag slog sönder två glas gjorde ju att jag fick mer plats oxå ;)....En massa krossat glas har jag dammsugat upp idag...tur att det var glas av det enklare slaget o inte de ärvda kristallglasen :)

Ha en skön kväll
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin B

Fint finporslin! =)

Tur i oturen där med glasen.

Bra syssla när det är trist väder. Här har regnet också vräkt ner och mellan varven har solen visat sig. Rena rama aprilvädret.

Postat av: Liza

Regn här också! Men har inte gjort många knop idag.. orkade inte!

Du vad fint porslin och kopparna är ju jättesöta! Handdisk är inte KUL! Diskar för hand hela somrarna, diskmaskinen uppskattas när vi flyttar hem! :D

Kraaaaaaaaaam!

Liza

2011-09-07 @ 21:12:24
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Camilla

Uh, handdisk är verkligen inte kul. Förstår att du känner dig nöjd då du är färdig. Vilket himla fint, gammalt porslin. Tur att du inte slog sönder det i alla fall... smart med lite "naturlig utrensning" annars. ;)

Åh, hittade du plåstren på Ullared alltså. Jag måste dit någon gång igen. Det var nog 10 år sedan sist...

Kram och ha en fin torsdag!

2011-09-08 @ 09:29:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback