Tur de finns...meeeeen...

Nej det här trodde jag väl aldrig skulle inträffa....att jag skulle behöva "hjälp" ;)



Det finns ju vissa saker som man inte vill skylta med...ja som ett par billiga ögonförstärkare ;) Märkte att jag fick anstränga ögonen när jag läste eller satt vid datorn för länge...Ja jag fick göra som brorsan gjorde för några år sedan..krypa till korset o köpa mig hjälpmedel...
Hoppas det dröjer många år till jag måste köpa "riktiga" glasögon...
Dottern har pojk"vän" på rummet o är livrädd att jag ska ha dem på mig när (ja när????) de kommer ut från hennes rum :) Så illa ser jag ut...fast jag ser bra...ut (ni fattar va?)

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Malin B

Men kära du, vet du inte att ALLT klär en skönhet!? =)

Jag är säker på att du är ser jätte bra ut när du ser bra! Om du vill ha en "äkta bedömning" publicerar du en bild med dej själv i glasögon.

Jag har kommit till det stadiet då jag gärna vill ha starkt ljus när jag "grejar". Anar att det är starten...

Kram på dej!

Postat av: Åsa

Billiga läsglasögon har jag haft i flera år, nu sen i våras progressiva på heltid. Fast nu har jag ju fått linser, så det känns skönt. Fast glajjorna hänger allt på endel dagar också...

2011-09-21 @ 22:10:46
URL: http://asassecondtime.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ha ha ha... men så kinkigt av barnen där. :)

Men jag vet hur man var i den åldern, man skämdes ju jämt för sina föräldrar.

Jag slår vad om att du är jättesnygg i dina glasögon och ser smart ut. :)

Hoppas att du mår bättre igen nu med huvudvärken.

Kramar!

2011-09-22 @ 15:26:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Lotta

Du är inte ensam ;) när jag började med läsglasögon så tyckte jag att en helt ny värld öppnade sig, böckerna blev väldigt lättlästa =)

Kram

2011-09-22 @ 15:49:58
URL: http://findmyplace.blogg.se/
Postat av: Annette

Jag har haft glasögon sedan jag var 9 år, så jag är ganska van. Men nu ser jag dåligt även nära håll... får väl skaffa dubbelslipade glasögon. Det är det lite "tantvarning" på... men vad gör man??? :-) Erkänner att man är tant??? :-)



Kram Annette

2011-09-22 @ 18:52:10
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: razzel

Jag har haft glasögon för närsynthet sedan 20-årsåldern och införskaffade för några år sedan läsglasögon från ICA. Prövade flera olika men blev inte nöjd - så förklarade optikern för mig att med mitt brytningsfel kan jag aldrig använda sådana billiga varianter.... Så nu sitter progressiva svindyra bågar på näsan!

2011-09-23 @ 11:01:19
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Liza

Plötsligt händer det! Dagstidningen har bytt till pytteliten text och samma med datorn. Ett tag (innan jag såg bra ut) hade jag tidningen på golvet.. min dotter plockade upp den och jag la ner den.. ja, du förstår vad jag menar! Nu skulle jag vilja laseroperara ögonen - hatar att ha glasögon!!

Kraaaaaaaam1

Liza

2011-09-26 @ 13:40:49
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback