Lite nytt i hallen...

Det här med att fylla år blir ju mindre kul ju äldre man blir...eller hur? Inte för att det blir mindre kul att få presenter, nej det är alltid lika kul...särskilt om man får något man gärna vill ha (o ärligt, det har ju hänt att man fått något som kräver en bra skådespelarinsats när man öppnat paketet ;) Som tur är händer det aldrig nuförtiden, jag tror de vet vad jag tycker om :)
En bra sak som jag fick av mamma o pappa är den här...





Den här lilla söta damsugaren från OBH NORDICA :) Jag har länge velat ha en sådan då jag har damm/smul/grusfobi (nåja ;), o jag får erkänna att jag dammsugar varje dag, men sedan kan hunden dra in smuts, eller när man plockar in lite ved så smutsar det ner osv...då vill jag inte dra fram den STORA leksaken..nej då är denna perfekt. Det som är bra är att den lyser blått när den står här i laddaren, perfekt när man sömndrucken ska gå på toa mitt i natten, haha...



Sen är det rätt trevligt med ett doftljus i hallen, detta kommer från Ullared, o doftar väl inte lika mycket som de "fina" (svindyra, enligt mig), men helt ok...tändstickor på nära håll :)

Här har vi en tråkig regnig dag...o i morse kom dottern på att hon har utvecklingssamtal idag...haha, det kallar jag framförhållning.

Ha en fin (?) dag
/kram

Kommentarer
Postat av: susihus

Ja vilket supertrist väder det har varit nu ett tag, hoppas verkligen att vårvärmen kommer snart. Påsken var lång och skön ledighet, även om jag hade hoppats på lite trädgårdsarbete men det får vänta lite till. Ha en härlig kväll

Kram på dig

Postat av: Camilla

Hipp, hipp, hurraaaa för dig! Snygga presenter och det är ju som du säger - det enda roliga med att fylla år. En sån dammsugare har jag aldrig sett, men den var snygg och verkar praktisk som sjutton. :)

Kramar!

2012-04-11 @ 21:38:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Malin B

Vilken fin present!!!

Hoppas att det gick lika fint på utvecklingssamtalet. Hon var ju på rätt sida om marginalen då hon sa till om tiden iallafall, det hade ju varit värre om hon sagt att det var i går.

Kram!

2012-04-11 @ 22:36:14
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Mia

Den är ju riktigt snygg med, dammsugaren =) Vi har en större variant som med lyser blått när den laddas och som du säger så är det perfekt ledljus när man är uppe och örlar på natten =)



Hoppas det gick bra på utv.samtalet..



Kram Mia

2012-04-12 @ 00:13:22
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Monica

Men Grattis på födelsedagen två dagar i efterskott och en dag före mig!!!

Det är vad det är med födelsedagar - mycket praktiska presenter blir det nuförtiden. Men gör det en glad så varför inte!



Att snart åka till Barcelona låter förträffligt. Har varit där för några år sen och det är också en härlig stad med varmt väder om ni har lite tur. Där är det ju Tapas som gäller och det är så härligt och gott att plocka till sig vad som ser gott ut och dessutom är det.

Att köa in till Sagrada familia och sen ta hissen upp är också värt den tid det tar speciellt om ni är historieintresserade.

Skulle absolut kunna tänka mig att åka dit fler gånger.

Vi har också en semesterresa till Rhodos inbokad men först fram i juli. Var där för 23 år sen (under helt andra former...) så det räknas kanske som om det är första gången i alla fall!



Hoppas din födelsedag var trevlig ur fler synpunkter än presenternas och att utvecklingssamtalet föl väl ut för dottern!

Kramar från Monica

2012-04-12 @ 15:52:58
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback