Retroservetter...

Min snygga servetthållare som jag köpt i Frankrike har fått lite nya retrosnygga servetter i sig...Gillar verkligen den "stilen"...



Jag har haft den i några år o den har stått lite varstans...men aldrig här, mitt på bordet ;)



Hittade servetterna sist vi var i Ullared, o de fick följa med hem. Men om folk blir kladdiga hämtar jag nog hushållsrullen, för de är snyggt som det är...haha

Fredag imorgon...igen. Ja veckorna rusar fram o snart bär det iväg till Barcelona. Vårt härliga gäng på 7 pers, ska försöka ha en trevlig tripp, tror inte det blir så svårt ;)

Ha en skön kväll
/kram

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag tycker allt är läckert hemma hos dig! =)

Wow, vilken resa ni har framför er. Du får dela med dig av lite bilder därifrån sedan, det är ju mitt sätt att komma ut i världen på. ;)

Kram!

Postat av: Petra

Alltid så fint hos Er!!!!!

Trevlig helg!

Kramar

2012-04-20 @ 12:38:20
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Frida

Ha en fin semester! :)

2012-04-20 @ 19:16:55
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas Ni har det bra. Lite avundsjuk blir jag men idag är det fint väder här så jag ska nog gå ut och njuta lite.

/P

2012-04-21 @ 10:49:32
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: PYSSELITEN

sNYGGA :) sPAR PÅ DOM :)) Ha en bra resa

2012-04-22 @ 10:32:44
Postat av: tina

Såg din kommentar hos mig nu när jag skulle gå och lägga mig, ja det är sent men det går sådär med att sova. Julia är inte bättre och ett besök på vårdcentralen blev en akutremiss till medicinakuten direkt och en massa prover och planerade prover :(

På onsdag ska hjärt ultraljud göras och en skiktröntgen/datormografi. Håller tummarna för att det trots allt är orsakat av ett virus....som tur är så har läkarna tagit febern på allvar och vi kan bara vänta på svar.

Usch vad sorgligt med Maila...det är så ledsamt och sorgligt när man inser att våra underbara vänner blir gamla och inte är som de alltid varit. På beskrivningen låter det nästan som tottes besvär. Det är jobbiga känslor, man vill både ha dem kvar samtidigt som man inte vill låta dem lida. Håller alla tummar och tår och skickar varmaste styrkekramar till er. Hur allt än går så tänker jag på er!!!!!

Vilka underbara veckor ni har att se fram emot framöver...låter underbart med sol och semester och total avkoppling.

Vi har väl inga större planer mer än att vi ska fira Pelle som tar steget från att vara på fyrtiosidan till att bli femtio. Han har lite smått ångest....

Vi får se vad vi får ihop, han har önskat att åka allesammans till Köpenhamn några dagar så det ska vi försöka få till. Ungdomarna jobbar ju så det gäller att se till att vi är lediga samtidigt.!



Hoppas er friggebod blir klar, ibland blir det bara så att nåt blir ståendes oklart. Igår fick Pelle ett ryck och tog äntligen ner väggen mellan vardagsrummet och matrummet.Han ville ha nåt att göra mitt i alla grubblerier om Julia....Bra blev det iallafall och nu ska golvet läggas, när allt är lite lugnare. Det blir ett laminatgolv faktiskt från Ikea, det passade vår plånbok bra=) Ett mörkgrått golv...är så spänd på hur det ska se ut!

Nu är det sent och jag måste försöka sova, har haft så svårt med det sedan det här med Julias undersökningar drog igång, Man grubblar på allt möjligt, men får försöka tänka positivt ändå!



Tänker på er i morgon....stor varm kram från oss!

Tina

2012-04-24 @ 01:38:19
URL: http://tinaminastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback