Nya kuddar o kortare hår...

Efter en träff med "privata" frisören S så körde jag inom Netto, skulle småhandla lite. Eftersom jag "sparat" 200 kr på att klippa mig av S, så kunde jag ju lägga de pengarna på något annat ;) tänkte jag när jag såg dessa kuddfodralen.



De kostade dessutom bara 39 kr, så de fick följa med hem...

Mitt hår, som jag inte klippt sedan Oktober, var låååångt som tusan nu, så S fick klippa ca 10 cm. Så skönt, o hon sa att mitt hår växer otroligt fort..jo, jag vet...fattar inte det. Hår o naglar växer som ogräs på mig (lite orättvist tycker dottern som vill låta sitt hår växa ut, o det har typ fastnat i en längd en bit nedanför axlarna ).

Igår tog jag ännu en sväng på skidorna, 1 mil...blir nog en likadan runda imorgon. Riktigt bra träning det där :) Igår var de perfekt vallade så det gick väldigt bra, o då blir det liksom ännu kuligare.

Ha en skön kväll

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: susihus

Åh va härligt med en mil på skidorna! Här dalar snön idag lite väl lite och sakta...behöver 10 cm till för att det ska bli toppen. Jag får väl testa ett preparerat spår i helgen. Kram på dig

Postat av: Malin B

Så duktig du är med skidorna!!!

Perfekt att ha en egen frisör så det blir pengar över till rolighetsshopping. Tjusiga fodral.

Här hade tösen börjat röja i köket i går iallafall, bordet var avplockat men all disk var inte riktigt klar. När jag kom in så var det lite "ojsan, hann jag inte klart då?" och så lite mellan raderna att då kunde jag ta över...

2012-02-01 @ 21:32:11
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag har också sånt där turbohår... Växer som ogräs. Däremot blir jag avis på dina skidturer. Här har de (igen) lovat snö och kyla, så jag lever på hoppet. En mil om dagen är ju utmärkt bra!

Kuddarna var rena fyndet, jag skulle lika gärna kunna tro att det var Mio.

Kram kram!

2012-02-01 @ 22:19:29
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Åsa

Snygga kuddar... vilket fynd!

2012-02-01 @ 23:24:15
URL: http://asassecondtime.blogspot.com/
Postat av: Monica

Avis, avis på ditt hår men mina tunna små strån torkar snabbt efter duschen - alltid något!!!



Creme Brule är bara så jättegott. Vi får det ofta hos min syster och nu har vi precis köpt en egen brännare och provat här hemma.

Mmmm säger jag bara!



Kram

2012-02-02 @ 20:01:27
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Imponerad av ditt skidåkande, har inte åkt en enda gång den här vintern. :o Riktigt snygga kuddar o dessutom till fyndpris. Nu ska jag sätta igång att baka eran jordnötssmörskaka. Ska visst bli kalas här i morgon. Ha en härlig lördag!

/Jenny

2012-02-04 @ 13:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback