Långberget...

Hej mina vänner :)

Tyvärr eskalerade min förkylning lagom tills vi skulle åka till Långberget. Vi hade 60 mils bilkörning framför oss, o då passade jag på att sova i omgångar, stackars maken fick alltså ingen avlösning i bilkörningen ;) Som tur var tyckte han att det gick jättebra (kan bero på att han är så rackarns nöjd med den nya bilen). Utsikten från "vårt" hotell gjorde nästan att jag glömde bort min förkylning ;)



Hotellet ligger högst upp på berget, o längdspåren ligger lååångt därnere...så man får alltså gå ner (de riktigt duktiga åker...huga), o sen gå upp...puh, jobbigt.



Framme....bara o börja o packa ur...Sen tog vi en liten runda på en halv mil :)



Tidigt i morse från fönstret på vårt hotell...



Några timmar senare...som tur var var vi uppe tidigt o tog en mils skidtur, innan det började snöa så mycket. Det snöade lite då med så det var lite tungt, men ack så vackert :)

Ha de fint, kramar


Kommentarer
Postat av: Camilla

Är det en Peugeot 508 vi ser?!

Men, så trist att åka bort med förkylning. Sånt brukar ju alltid ha rn förmåga att drabba oss så fort vi ska göra något. Är fortfarande smått chockad över att vi kom iväg till Mora och kunde köra våra lopp. Maken har sin halvvasa kvar i morgon bara, sedan kör vi hemåt igen.

Hoppas att ni ändå kunde njuta av semestertrippen och fick åka skidor.

Och jaaaa - det värsta med att vara hemifrån är ofräscha badrum! Längtar hem till vårt rena, omögliga badrum nu. Massor!

Annars är det kanonfint här!

Felix blev jätteglad över kommentaren! :-D

Kramar!

Postat av: Camilla

Okej! Fiiint! :)

Så ni är kvar alltså? Jag fick för mig att ni skulle på en weekend. Nu då jag läser noga ser jag ju det. Då hinner du piggna på dig! Njut! Det snöar i Mora i dag.

Kramar!

2012-02-27 @ 14:07:00
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Malin B

Hoppas förkylningen ger med sig och att SOLEN börjar skina så där fint som det gör på bilden med den snygga tjejen! =) (Jag gillar hårfärgen skarpt!!!)

Å,ny bil - då kan karlarna nog köra dygnet runt! ;)

Önskar er riktigt fina och härliga dagar.

Kram!

2012-02-27 @ 19:34:58
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas du snabbt blir av med förkylningen och att Ni får det bra. Här finns ingen snö kvar och lika bra är det, tycler jag.

/P

2012-02-27 @ 19:55:56
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Liza

Hoppas verkligen att förkylningen har gett sig!

Karlar och nya bilar är speciellt. När vi hade köpt våran så gick permiärturen till Ikea Haparande. Enda gången det INTE var långt dig i makens ögon, hi, hi!

Kraaaaaaaaaaaam!

Liza

2012-02-28 @ 10:50:22
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Malin B

Phu! Jag hann - med lite marginal - att säga GRATTIS i dag! =)

2012-02-28 @ 22:36:31
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback