Åh...äntligen, jag är så glad...

Åh vilken härlig morgonpromenad jag tog idag. Gick klockan halv 9 hemifrån o gick bla genom detta landskapet :)





Ni som "känner" mig vet att jag är överlycklig nu...Såååå underbart vackert, solen skiner o humöret är på topp. Maken står i tvättstugan (ja den nystädade;) o vallar skidorna för kaaaanske kan vi ta en tur i spåret imorgon om det blir spårat...hoppas.

Nähä, nu måste jag se till att mellankillen kommer upp...han är o har alltid varit fantastiskt duktig på att sova ;) Vi ska nämligen hem till syrran för en heldag med ungarna o vännen P som kommer från stan....Syster bjuder på middag o säkert god fika, så jag har en trevlig dag framför mig :)

Ha en skön Söndag
/soliga kramar :)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Du är lika glad som min hund! =) Han gillar också snön.

Jag är ju lite av att det kvittar - den här tiden på året... Mannen i huset gillar (nog) också snön förresten, han har varit runt på skotern ett varv. Han har kört upp spår de sista åren och då har det ju verkligen funnits "material" att arbeta med...

Här är det för lite för att kunna spåra så han har bara packat till det som kom.

Kram på dig!

Postat av: Monica

Orörd nysnö är verkligen vackert - kan också bli salig av det!



Det låter som om ni haft en härlig dag i dag med både det ena och det andra. Sov-talangen har jag två stycken här hos mig som också har.

Kan nästan avundas dem ibland!



Stor kram

2012-01-22 @ 19:19:49
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Susihus

Visst är det härligt, jag njöt oxå av gårdagens morgonpromenad i det vackra landskapet. Så ljust och ljuvligt. Har laddat med skidor i bilen idag så jag hoppas på en tur efter jobbet. må gott

Kram

2012-01-23 @ 08:54:34
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Liza

Men så himla vackert! Klart man blir glad av snön, men vi håller på att ha alldeles tillräckligt nu. Snösvängen har hållit på hela natten så sömnen blir störd. Får ta det då vi valt att bo mitt i stan.

Tar sängen nu.. influensan vill inte ge sig!

Kraaaaaaaaaaaaaam!

Liza

2012-01-23 @ 10:01:00
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Karin

Så härligt att ni får lite snö. Det blir ju ingen vinter innan.



Låter så härligt med längskidåkning men jobbigt!!

2012-01-23 @ 18:39:19
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sweeet Lord, så mycket snö! Vi har bara någon centimeter. Njut!

Kram!

2012-01-23 @ 19:36:45
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback