Paket är alltid kul...

Igår så fick äntligen paketen komma till sin rätta "ägare"...





Sedan granen åkte ut så har de legat här o väntat...Mini fyllde 6 år den 2:e Januri men var sjuk då, så igårkväll var det äntligen kalas för henne :)
Jag fick också paket igår...
I det paketet låg detta...





Ibland nappar jag på erbjudanden som : Få fyra nummer av Allt i hemmet (eller annan tidskrift...), och lite annat smått o gott...för det braiga priset, 98 kr... Ja, det lät ju faktiskt rätt bra, och de små o goda var väldigt fina...

Det som är väldigt skönt med kalas är ju att sätta sig vid ett dukat bord, eller hur? Bli serverad god mat, o trevligt sällskap. Sedan att syster hade gjort en dessert som inte gick av hackor gjorde ju inte saken sämre...Hon hade gjort en lakritscheesecake...åh, den var supersmarrig (och två!! andra tårtor, fast de smakade jag inte, gillar inte de klassiska tårtorna så mycket, men frusna, eller typ cheesecake är det godaste som finns :)

Idag har dottern tagit över köket, hon lagar till något som jag absolut inte får se innan servering...kul, o vilken tur jag har som har folk omkring som älskar att laga mat, då jag själv tröttnat rejält på det...

Ha en fin dag
(det har inte vi här, regnstorm skulle jag vilja kalla vädret idag :( )
/kramar



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Här är likadant än. Regn och blåst. Nu är det mörkt så man slipper i alla fall se eländet. Vilka fina fynd du fått.

Jag hoppade ofta på liknande erbjudande förut men nu är det ett tag sen. Kanske dags att kolla reklamposten.

/P

Postat av: Malin B

Regnstorm, det var huvudet på spiken det. Samma väder som oss...

Förr var jag "aktiv" med att nappa på erbjudanden men nu har jag blivit gammal och slö. Ibland kändes det väldigt lönande och sådant gillar ju jag. Du hade fått jätte fina grejer.

Kul med kalas och kul med paket. Att få smaka andras godsaker är bäst!!!

Kram till dig.

2012-01-12 @ 18:15:18
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Dottern

Kanske borde börja ta betalt, så blir det som att äta på restaurang varje dag ;)

2012-01-13 @ 10:03:01
Postat av: Camilla

Åh, så mycket fint. :) Jag brukar också ha en förmåga att skicka in sånda där kuponger med prenumerationer, då man får grejor. :) Mest sporttidningar. :)

Har ni fått någon snö än? Jag ser fram emot att få se första fotot från skidturen hos dig. Hoppas att jag inte behöver vänta så länge på den... Vilken jäkligt trist vinter det är.

Kram och trevlig helg vännen!

2012-01-13 @ 14:45:50
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback